2015 рік почався із введення 5-відсоткових мит на імпортні авто. Це стосувалось як нових, так і вживаних машин.
Уряд ввів тимчасове мито на російські та узбецькі автомобілі. На узбецькі - 12%, а на російські - 10-17%. Через це мито у виграші будуть марки ЗАЗ, Богдан, Chery та інші виробники автомобілів економ-класу. Адже узбецькі й російські машини подорожчали. І, наприклад, Matiz втратив титул найдешевшої моделі на нашому ринку.
Народні депутати скасували ввізне мито на електромобілі, а Президент підписав цей закон. Тож електрокари подешевшають на 10%. Наприклад, популярний японський Nissan Leaf коштує 430 тисяч гривень. Після зняття мита його ціна впаде на 43 тисячі.
Також цей рік відзначився падінням рівня продажів. В листопаді в Україні продали понад 5 тисяч нових автомобілів. Такий результат на 8% відстав від жовтневого (швидше за все, позначилися перебої в роботі реєстраційних органів) і на 24% - від показника листопада минулого року. Найкращі показники останнього місяця отримали автомобілі японської марки Toyota - 545 проданих автомобілів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Під Радою відбулася перша акція електромобілістів
Автовиробник КрАЗ наростив виробництво. Показник росту становить 10% вищий, ніж в аналогічному періоді минулого року, і на 3% - вищий, ніж у жовтні цього року. 51% машин - виготовлені на експорт, решта - для українського споживача. Також у бюджеті-2016 передбачили закупівлю пожежних авто вітчизняного виробництва.
Коментарі