Компанія Datsun на автосалоні в Делі представила свій перший концепт Redi-Go, який являє собою нову версію хетчбека Go, який трохи схожий на позашляховик.
Незважаючи на збільшений кліренс і високий дах, Datsun Redi-Go зберіг ту ж довжину колісної бази, що і його "донор" (2350 мм), що робить пропорції машини ще більш схожими на SUV. На готовність до бездоріжжю натякає і контрастний захист колісних арок, накладки на пороги і бампери.
Тим не менш, перед нами міський автомобіль з 15-дюймовими колесами хитромудрого дизайну і модними світлодіодами в ходових вогнях і задніх ліхтарях.
Про технічну "начинку" концепту в компанії не повідомили; швидше за все, кросовер отримає таке ж, як і у хетчбека, поєднання 1,2-літрового двигуна з 5-ступінчастою механічною коробкою.
Голова Datsun Вінсент Кобе пояснив, що на базі Redi-Go буде створено серійний компактний кросовер, призначений в першу чергу для ринку Індії. Будучи бюджетним, він не тільки буде конкурувати по ціні з пятидверними хетчбеками, але і створить в країні принципово новий клас "хетч-кросоверів".
Незважаючи на збільшений кліренс і високий дах, Datsun Redi-Go зберіг ту ж довжину колісної бази, що і його "донор" (2350 мм), що робить пропорції машини ще більш схожими на SUV. На готовність до бездоріжжю натякає і контрастний захист колісних арок, накладки на пороги і бампери.
Тим не менш, перед нами міський автомобіль з 15-дюймовими колесами хитромудрого дизайну і модними світлодіодами в ходових вогнях і задніх ліхтарях.
Про технічну "начинку" концепту в компанії не повідомили; швидше за все, кросовер отримає таке ж, як і у хетчбека, поєднання 1,2-літрового двигуна з 5-ступінчастою механічною коробкою.
Голова Datsun Вінсент Кобе пояснив, що на базі Redi-Go буде створено серійний компактний кросовер, призначений в першу чергу для ринку Індії. Будучи бюджетним, він не тільки буде конкурувати по ціні з пятидверними хетчбеками, але і створить в країні принципово новий клас "хетч-кросоверів".
×
Коментарі