Французька компанія Renault Trucks показала оновлену модель серії T 2019 року.
Завдяки двигуну, що працює за новим стандартом Euro 6, вантажівка стала економнішою. Ця модель також має нове обладнання, що підвищує комфорт на борту та комфорт водіїв, передає "АвтоЦентр".
Зниження споживання палива та викидів CO2 на 3%
Серії T і T High 2019 від компанії Renault Trucks обладнані двигунами DTI 11 та DTI 13, що працюють за стандартом Euro 6 Step D, який запрацює з 1 вересня 2019 року. Вони мають систему доочищення відпрацьованих газів нового покоління, яка виготовлена з нових матеріалів та збільшує довготривалість роботи.
Вантажівка T 2019 року від Renault Trucks обладнана системою Optivision нового покоління. Відтепер прогнозний регулятор швидкості, який використовує топографію дороги для оптимізації перемикання передач, зберігає дані безпосередньо в самому автомобілі. Це підвищує комфорт водія. Більше не втрачається з'єднання, навіть у тих районах, де GPS не надає жодної інформації.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Renault показала концептуальний купе-кросовер
Не менш важливі нові налаштування адаптивної функції Eco Cruise Control, які дозволяють використовувати менше палива. Поєднання цих покращень та нового обладнання надає можливість клієнтам скоротити споживання пального на 3% порівняно з моделями попередніх поколінь.
Покращений комфорт на борту та комфорт водія
Кабіни мають нові поверхні з найсучаснішим покриттям. Приладова панель автомобіля покрита карбоном. Обладнана чорними шкіряними сидіннями та новою гармонічною сірою обшивкою даху салону.
Зовнішню решітку радіатора та бічні дзеркала заднього виду можна замовити двох кольорів - глянсового чорного та анодованого оранжевого. Ідентифікаційна табличка транспортного засобу має спрощену форму, на якій краще видно назву транспортного засобу, його потужність і тип двигуна. Рядок нижче призначений для персональних даних клієнта.
Renault представила концептуальний купе-кросовер Arkana. Концепт максимально наближений до серійного автомобіля, продажі якого заплановані на 2019 рік. Над дизайном автомобіля працювали кілька студій компанії, а остаточна концепція була затверджена в штаб-квартирі Renault у Франції.
Коментарі