Опубліковане дослідження, яким автор стверджує, що в середньому, від електромобілів на 20% більше викидів СО2, ніж від дизельних машин.
Електрокари не викидають в атмосферу нічого поганого, але електроенергія в їхніх акумуляторах не береться з нізвідки, її виробляють електростанції. Тут, схоже, мова про теплові електростанції.
Енергія для підзарядки – це лише вершина айсберга. Набагато більше енергії потрібно для видобутку та обробки літію, марганцю і кобальту – основних хімічних елементів, з яких робляться батарейки.
Якщо припустити, що акумулятори в електромобілі прослужать 10 років, а середньорічний пробіг - 15 тис. км, середні викиди СО2, які припадатимуть на частку одного з найпопулярніших і сучасних електромобілів - Tesla Model 3, дорівнюватимуть 156-181 г/км.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Опублікували список електрокарів, що можна купити в Україні
Дизельний Мерседес С220d - машина того ж класу і оснащення, що і Tesla Model 3 - викидає в атмосферу від 117 до 137 г / км СО2. Це приблизно на чверть менше електромобіля.
Викиди бензинового Mercedes C300 - 158 г/км. Це нижня межа Тесли приблизно тієї ж потужності.
Викиди, які припадають на електромобілі діляться приблизно 50 на 50: частина припадає на видобуток металів і виробництво акумуляторів, інша - на їх підзарядку.
У 2030 році, ймовірно, введуть нові екологічні норми. Межа викидів СО2 буде 59 г/км. Це еквівалентно витраті 2,2 літра дизеля і 2,6 літра бензину на 100 км.
Про це, у своєму дослідженні, розповів професор Крістоф Бухалов з Інституту ІФО в Мюнхені. Повідомив 24tv.ua.
Презентували найпотужніший гібрид Porsche Cayenne. Викиди вуглекислого газу - 95 г/км.
Коментарі
2