пʼятниця, 27 липня 2012 10:49

Як врятувати авто від спеки

Як врятувати авто від спеки
Влітку на СТО часто приїжджають із перегріванням двигуна. Фото: xauto.com.ua

Влітку на СТО часто приїжджають із перегріванням двигуна та зіпсованими бензонасосами.

Про це розповів автомеханік Андрій Заїка. Він працює на черкаській СТО по вул. Чигиринській.

Він знає, як вберегти автомобіль від сильної спеки.

Потрібно слідкувати за бензонасосами тих машин, де він встановлений у моторному відсіку.

Це переважно машини радянського парку та наші "славути". Їхні бензонасоси через збільшену температуру в моторному відсіку починають працювати з перебоями. Прокладки бензонасоса виготовлені із неякісного матеріалу, тому через них під час спеки просочується бензин. Про проблеми бензонасосу свідчить погана робота двигуна на високих обертах і запах бензину в салоні. У мене був "москвич". Він цим кожне літо хворів. Я прокладки міняв, чистив бензонасос. Клав на нього мокру ганчірку, щоб охолодити.

Влітку потрібно частіше дивитися на прилад, що показує температуру охолоджувальної рідини. Під час повільної їзди у спеку по місту вона може підскочити.

Якщо двигун перегрівся, слід одразу зупинитися, відкрити капот і ввімкнути пічку салону. Вона забере тепло двигуна. Часто неполадки виникають через те, що роз'єм вентилятора радіатора від'єднується. Таке буває після потрапляння у вибоїну. Перевірте, чи працює вентилятор охолодження. Поворушіть усі контакти, дроти. Якщо з ними все гаразд, перевірте справність датчика температури, термостата і вентилятора.

На сучасних автомобілях, у яких бензонасос знаходиться біля паливного баку, потрібно слідкувати, щоб в баку було не менше 5-7 літрів пального.

Інакше бензонасос може втягнути повітря. Машина рухатиметься ривками. А бензонасос одразу згорить.

Влітку потрібно частіше перевіряти рівень охолоджувальної рідини та електроліту в акумуляторі.

Якщо рівень електроліту в акумуляторі незначно упав, долийте дистильованої води. 5-літрова каністра такої коштує 10 гривень. Якщо цього не зробити, пластини акумулятора висихатимуть й він швидко розряджатиметься. Радіатор потрібно періодично чистити від різного сміття та комах, все це знижує ефективність охолодження.

Від сонця слід берегти салон автомобіля, щоб не так нагрівався на сонці.

Нічого страшного в цьому немає. Але у сучасних машинах, де є кондиціонер, можуть бути проблеми через різкий перепад температур. Якщо водій сідає в розігріте авто й одразу вмикає кондиціонер — температура різко міняється, може виникати конденсат у деталях електросистеми. Раджу закривати лобове скло сонцезахисним екраном, щоб не нагрівалася й не вигорала торпеда. Чохли на автомобіль не раджу купувати. Під час вітру вони можуть пошкрябати фарбу.

Зараз ви читаєте новину «Як врятувати авто від спеки». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі