Ексклюзиви
середа, 03 лютого 2016 17:26

Легендарна еволюція від Lancer, яка пішла в історію
10

Японська компанія Mitsubishi не випускатиме спортивну версію Lancer. Хоч спортивна версія допомогла продати багато "цивільних" авто моделі Lancer, японці офіційно заявили про припинення випуску Evolution.

Легендарну приставку "Evo" почали використовувати ще у 1992 році для спортивної версії Lancer. Ці автомобілі випускали спеціально для участі в Чемпіонаті світу з ралі. Від простих Lancer їх відрізняли в першу чергу потужні двигуни та система повного приводу.

Gazeta.ua пропонує згадати всі покоління Lancer Evolution, які випускали японці.

Lancer Evolution I 1992-1993

Перша еволюція отримала 2-літровий турбований двигун 4G63, який видавав майже 250 к.с. Максималка становила 228 км/год. За рік виробництва японці продали 5 тис екземплярів першого покоління Evolution.

Автор: driftworks.com
 

Ці автомобілі провели сезон 1993 року у WRC разом із попередньою ралійною моделлю Mitsubishi Galant VR-4. Цей сезон не був вдалим для Mitsubishi. Заводська команда посіла останнє місце в чемпіонаті.

Lancer Evolution II 1993-1995

Основні зміни - модифікація колісної бази, зменшення ваги переднього стабілізатора поперечної стійкості, розширення коліс на 10мм. Майже всі зміни стосувались керованості Lancer. Так, для кращої притискної сили інженери встановили великий спойлер на кришці багажника. Крім цього двигун став на 10 "коней" потужнішим. У 1994 році друге покоління Lancer Evo тричі було на подіумах етапів WRC.

У 1995 році Team Mitsubishi Ralliart посіла друге місце в командному заліку Чемпіонату світу з ралі. Вони програли співвітчизнику - Subaru. Найкраще досягнення того року - "дубль" на зимовому етапі в Швеції.

Lancer Evolution III 1995-1996

Інженери продовжили покращувати аеродинаміку. Вони вдосконалили передній спойлер: на ньому з'явилися повітровідводи до передніх гальм і роздавальної коробки. З'явились додаткові аеродинамічні накладки на пороги та в черговий раз японці збільшили заднє антикрило.

Третя еволюція, як і друга, також стала на 10 к. с. потужнішою від попередника. Тож Evolution III мав потужність 270 к. с. і розгін до 100км/год за 4,9 сек.

Це покоління також не змогло обігнати Subaru і також забезпечило заводській команді друге місце в чемпіонаті. Tommi Mäkinen на "третьому Ево" здобув 5 перемог, але цього було недостатньо, щоб завоювати титул у командному заліку.

Lancer Evolution IV 1996-1998

Mitsubishi замінило платформу Lancer, а разом з нею і для версії Evolution. Двигун і трансмісії обвернули на 180° для кращого балансу ваги. Було дві версії EVO - RS та GSR. Двигун розвивав 276 к.с.

Автор: evo.at.ua
 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Mitsubishi показали останній Lancer Evolution

Lancer Evolution V 1998

Виробник розширив шасі на 10мм, а двигун став потужнішим. Evolution отримав 280 "коней".

Автор: tuningcars.us
 

У 1998-му Tommi Mäkinen здобув чемпіонство у заліку водіїв. Його напарник по команді Richard Burns допоміг здобути титул для Mitsubishi у командному заліку.

Lancer Evolution VI 1999-2001

Автор: deviantart.com
 

Зміни Evolution VI в основному торкнулися системи охолодження і підвищення надійності двигуна. Він отримав великий інтеркулер, великий масляний радіатор, і нові поршні, разом з титано-алюмінієвими турбінами для моделі RS. Потужність авто виросла до 330 к. с.

У 1999 році японці випустили спецверсію Tommi Mäkinen Edition. Її назвали на честь фінського пілота, який допоміг інженерам покращити шосту еволюцію Lancer. До слова, Mäkinen здобув 4 чемпіонства на автомобілях Mitsubishi.

Lancer Evolution VII 2001-2003

На цій еволюції з'явилась автоматична трансмісія у версії GT-A. В цей рік змінився регламент Чемпіонату світу з ралі, тому нова еволюція отримала більшу кількість доробок та інший двигун.

Автор: burntire.ru
 

Із зміною двигуна 4G63, які дозволили проходити більшій кількості повітря, потужність повернулась до рівня 276 к. с. (206 кВт).

Lancer Evolution VIII 2003-2005

Автор: allracingcars.com
 

Цю модель оснастили 17-дюймовими дисками Enkei, гальмами Brembo і амортизаторами Bilstein. Потужність двигуна становила 280 "коней".

Lancer Evolution IX 2005-2007

Це покоління отримало двигун потужністю 291 к.с. і мало декілька комплектацій: стандартна (Grand Sport Rally або "GSR"), RS (Rally Sport), SE (Special Edition) і MR (Mitsubishi Racing).

Автор: photoral.ru
 
Також був кузов універсал.
Автор: smotra.ru
 

Lancer Evolution X 2007-20015

Автомобіль отримав повністю новий екстер'єр. Потужність і крутний момент залежать від ринку, на який постачають EVO X.

Всі моделі мають не менше 276 "коней". Найпотужніша версія має 400 к. с. Вона призначена для британського ринку.

Автор: top-tuning.ru
 
Автор: blog.gravitybureau.com
 
Зараз ви читаєте новину «Легендарна еволюція від Lancer, яка пішла в історію». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути