Наприкінці березня під час автосалону в Нью-Йорку концерн Daimler презентує оновлені спортивний седан CLA і універсал CLA Shooting Brake.
В результаті планового рестайлінгу CLA отримав передній бампер та інше облицювання радіатора, розширено асортимент 18-дюймових колісних дисків, а також з'явився новий колір забарвлення кузова – синій металік, повідомляє Автоцентр.
Також автовиробник розширив список кольорів і матеріалів обробки салону, оновив дизайн панелі приладів і центральної консолі, у тому числі - 8-дюймовий дисплей мультимедійної системи, додали хромованого декору.
Концерн Daimler створив деклька свіжих модифікацій у сімействі. Зокрема з'явилася версія CLA 180 d BlueEFFICIENCY Edition. Вона оснащена півторалітровим 109-сильним турбодизелем, максимальний момент якого сягає 260 Нм. У парі з механічною коробкою передач седан споживає у змішаному циклі всього 3,5 л/100 км, що еквівалентно викидам СО2 на рівні 89 г/км, а для універсала ці показники становлять 3,6 л/100 км і 94 г/км
Серед бензинових моторів також є версія BlueEFFICIENCY Edition, яку тепер можна замовити і для універсала. CLA 180 BlueEFFICIENCY Edition має в своєму арсеналі 1,6-літрову "четвірку" потужністю 122 л. с. У змішаному циклі витрата палива універсала становить 5,5 л/100 км.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Mercedes представив фургон Citan на українському ринку
Крім того, з'явилася версія CLA 220 4MATIC, яка розширює асортимент повнопривідних модифікацій. Вона оснащується 2-літровим мотором потужністю 184 к. с. і 7-ступінчастою роботизованою КП 7G-DCT.
Список доступного обладнання сімейства CLA поповнили світлодіодні фари, система автоматичного відкривання багажника за допомогою датчиків під заднім бампером, а також системи інтеграції мобільних гаджетів Apple CarPlay і Andorid Auto.
На вершині сімейства знаходиться "заряджена" версія Mercedes-AMG CLA 45, яка також зазнала певних змін, спрямованих на поліпшення аеродинаміки. Зокрема, модель отримала інший передній бампер зі сплітером і декоративними вставками, задній спойлер. Розширений вибір 18 - і 19-дюймових колісних дисків AMG.
Під капотом – 381-сильний 2-літровий бензиновий двигун і 7-ступінчастий "робот" 7G-DCT. До першої "сотні" спортседан розганяється за 4,2 сек, а універсал – за 4,3 сек.
Коментарі