В конструкції автомобіля є елементи, які складно відремонтувати. Проте навіть після ремонту вони повністю не виконуватимуть своєї функцію.Gazeta.ua розповідає про три основні поломки, після яких краще позбутися автомобіля. Інакше його ремонт буде невиправданим.
Аварія або інше сильне пошкодження кузова
Кузовні частини важко повернути до заводського стану. Навіть, якщо замінити деталь і варити її точковим методом, як на заводі, не завжди вдасться забезпечити потрібну міцність кузова. Заміна навісних кузовних запчастин не страшна, але якщо довелось переварювати дах чи силові лонжерони - кузов при наступній ДТП зазнає набагато більших ушкоджень. У сусідню Росію автомобілі іноземного виробництва привозять порізаними на частини, а потім зварюють. Це здешевлює розмитнення. Такі машини розвалюються навіть при незначних ДТП, бувають летальні випадки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Держреєстр показуватиме кількість ДТП, в яких був автомобіль
Двигун працював без мастила
Якщо вже так сталося, то це означає, що рухомі деталі мотору перегрілися й пошкодили одна одну. Після цього відновити двигун заміною кількох деталей не вийде. В силовому агрегаті дуже багато частин, які ламаються через відсутність масла. Простіше вже купити вживаний двигун у робочому стані. Але й з ним можуть бути проблеми. Адже двигуни мають номер агрегату. Заміну потрібно проводити регламентовано, щоб не виникло проблем із документами.
Автомобіль затопило
Це може бути під час повені або при падінні машини у водойму. Вода призводить до появи корозії на кузові у тих місцях, де не проводять антикорозійну обробку. Це металеві деталі за панеллю приладів, під оббивкою салону, на кріпленні сидінь, у багажному відділенні. Запах сирості, який є у будь-якому "потопельнику" майже не можливо вивести, але це не головне. У таких машинах часто бувають проблеми із електронікою, а при першому запуску двигуна після "пірнання" може бути гідроудар.
Коментарі