Ексклюзиви
пʼятниця, 08 липня 2016 16:03

Страхове бюро запровадило сервіс "Особистий кабінет потерпілого"

Страхове бюро запровадило сервіс "Особистий кабінет потерпілого"

Сьогодні запрацював сервіс, що дозволяє ознайомитися з матеріалами щодо компенсації шкоди у ДТП.

Можна дізнатися про статус та стадію розгляду матеріалів по своїй аварії, - розповів Gazeta.ua Володимир Шевченко, генеральний директор Моторного (транспортного) страхового бюро України.

"Завдяки цій функції можна ознайомитися із матеріалами справи. Також є можливість отримати інформацію про стан компенсації: на якій вона стадії, який статус. "Особистий кабінет потерпілого" доступний усім, хто звернувся за виплатою до МТСБУ", - каже Володимир Шевченко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Страховики введуть он-лайн поліси до кінця року

Щоб отримати інформацію, потрібно ідентифікуватися завдяки унікальному коду, який надають при зверненні щодо виплат до Моторного (транспортного) страхового бюро України.

Також клієнти можуть поставити питання он-лайн, що дасть змогу розвантажити телефонні лінії.

Це спрощує комунікацію між постраждалим та страховиками. Послуга доступна на сайті Моторного (транспортного) страхового бюро України. "Особистий кабінет потерпілого" суттєво знизить навантаження на телефонні лінії МТСБУ - щоб дізнатися по хід справи по компенсації збитків не потрібно щоразу дзвонити на гарячу лінію", - додав Шевченко.

Нагадаємо, сума невиконаних зобов'язань страхових компаній, що втратили ліцензію, становить близько 200 млн грн.

Зараз ви читаєте новину «Страхове бюро запровадило сервіс "Особистий кабінет потерпілого"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі