вівторок, 03 лютого 2015 18:41

Позашляховик за 6 тисяч доларів та сучасний ретрокар - Топ найдешевших автомобілів у світі
6

Якщо ви давно мріяли про автомобілі, але ресурси не дозволяють придбати "залізного коня", то підберіть що-небудь з цього списку.

Перед вами Топ-6 найдешевших автомобілів у світі.

Suzuki Mehran, виробник: Пакистан; ціна: 5000 доларів.

Автомобіль побудований на базі старих поколінь Alto. Це єдиний сучасний автомобіль з карбюраторним мотором і гальмами без вакуумного підсилювача.

При гранично застарілій технічній частині, в автомобілі є мінімальний набір опцій, наприклад, кондиціонер. Але, як розповідають в мережі власники цих автомобілів, варто його включити і мотор закипає.

 

Mobius 2, виробник: Кенія; ціна: 6000 доларів.

Метою компанії Mobius Motors було створення автомобіля, максимально дешевого і припрохідного. Позашляховик побудований на основі трубчастого каркаса. Він отримав 1,6-літровий мотор потужністю 86 кінських сил. У машини мінімум кузовних елементів - для здешевлення виробник відмовився навіть від скла.

І економія дала свої результати: з ціною в 6000 доларів Mobius 2 стає найдешевшим позашляховиком в світі. На даний момент готується до випуску перша експериментальна партія автомобілів з 50 штук.

 

Zotye Z100, виробник: Китай; ціна: 3500 доларів.

Міський хетчбек Z100 оснащений 1,0-літровим мотором потужністю 56 кінських сил. Трансмісія пропонується як механічна, так і АКПП.

Автомобіль має цілком сучасний дизайн, оснащений на рівні всіх звичних автомобілів: повний електропакет, магнітола з виходами USB і AUX, кондиціонер, системи АBS і EBD, передні подушки безпеки, парктроник і інші опції.

 

Tata Nano, виробник: Індія; ціна: 2500 доларів

Міський субкомпактний автомобіль комплектується двигуном об'ємом 0,6 літра і потужністю 35 кінських сил. Від 0 до 100 км/год Tata Nano розганяється за 33 секунди. Зате розгін до міських 60 км/год складає прийнятні 10 секунд.

Крім звання найдешевшого автомобіля у світі, після краш-тесту Global NCAP Tata Nano очолила рейтинг найбільш небезпечних автоомобілей планети, отримавши 0 балів за всіма параметрами. Шансів вижити при зіткненні на 60 км/ч практично немає ні у водія, ні пасажирів.

 

Hindustan Ambassador, виробник: Індія; ціна: 5000 доларів.

При ціні в 5000 доларів за розмірами можна порівняти з седанами D-класу і відрізняється непоганим набором опцій: у ньому є і магнітола, кондиціонер та гідропідсилювач керма.

Крім того, седан оснащується цілком пристойними моторами: на вибір пропонуються дизельні об'ємом 1,5 і 2,0 літра і бензинові об'ємом 1,8 і 2,0 літра. Кузов для авто був випущений в далекому 1956 році і з тих пір випускається у незмінному вигляді - виробник навіть і не думає витрачатися на нові розробки.

 

Karenjy Mazana 2, виробник Мадагаскар; ціна: не названа.

На африканському острові Мадагаскар місцева компанія Karenjy, заснована ще в 1985 році, відновлює виробництво після тривалої перерви. Автовиробник представив модель Mazana 2. В машині не буде ні склопідйомників, ні подушок безпеки. Ціна поки не названа, але повідомляється, що автомобіль буде рекордно дешевими.

Особливістю автовиробництва на Мадагаскарі є повна відсутність механізації. Всі автомобілі будуть збирати вручну. У рік планується випускати близько 200 машин. Karenjy Mazana 2 будуть максимально адаптовані до місцевості. Mazana 2 отримає повний привід і 112-сильний двигун від Peugeot.

 

Зараз ви читаєте новину «Позашляховик за 6 тисяч доларів та сучасний ретрокар - Топ найдешевших автомобілів у світі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути