пʼятниця, 25 грудня 2020 09:02

Впізнає власника за голосом і перелаштовуєпідвіску1000 разів на секунду - показали новий Mercedes-Benz S-Сlass
13

Нова генерація представницького седана Mercedes-Benz S-class
Фото: Володимир Мукан
Нова генерація представницького седана Mercedes-Benz S-class
Нова генерація представницького седана Mercedes-Benz S-class
Нова генерація представницького седана Mercedes-Benz S-class
Нова генерація представницького седана Mercedes-Benz S-class

В Україні презентували нову генерацію представницького седана Mercedes-Benz S-class (W223). Знайомство з новинкою провели в автоцентрі Mercedes-Benz по просп. Степана Бандери у Києві.

Вживу відчуваються чималі габарити машини. Вона стала довшою і ширшою. Автомобіль має абсолютно інший дизайн. Фари та ліхтарі стали меншими порівняно із попередніми поколіннями моделі. Кузов без різких ребер жорсткості й деталей у вигляді яскравих виштамповок. Проте, як і раніше, по периметру вікон встановлені хромовані молдинги. Вигляд зробили стриманим і водночас солідним. Впізнаваності моделі додає фірмова решітка радіатора, емблема і плавні лінії на боковинах, що в комплексі створюють дизайн, який довго не старітиме. Ручки відтепер у Mercedes-Benz висувні для кращої аеродинаміки. Стрімкого вигляду седану додають великі низькопрофільні колеса на легкосплавних дисках.

"Цей дизайн нового S-class називаємо чуттєвим лаконізмом. Саме у цьому й полягає нова філософія машини", - говорить ведучий під час презентації.

Зовнішні особливості машини мають і серйозні технологічні показники - коефіцієнт опору повітря кузова седана найменший у класі - 0,22. Заматеріалами машина на понад 50% зроблена із алюмінію. Це робить її легшою і маневренішою.

Підвіска тисячу разів на секунду змінює налаштування кожного з коліс

Світлотехніка стала значно прогресивнішою. Mercedes-Benz комплектують фарами технології DIGITAL LIGHT. Вони складаються із трьох лінзованих світлодіодів, у які вбудовано 1,3 млн мікроскопічних дзеркал, що дає змогу якомога точніше спрямовувати пучок світла куди потрібно без осліплення водіїв зустрічного транспорту. Крім цього, фари дають топографічне освітлення - кут і потужність світла змінюється залежно від того згори, на гору чи під нахилом рухається авто.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Має гарячий характер і трициліндровий двигун - як їде Ford Focus ST-Line

Чимало інновацій має підвіска. Вона пневматична. Задня вісь може повертатися на 10 градусів. Завдяки цьому радіус розвороту машини скоротився на 1,9 метрів - менш, ніж до 11 метрів, що є показником нижчих на кілька класів моделей. У автоматичному режимі підвіска тисячу разів на секунду змінює налаштування кожного з коліс, аби запобігти відчутному розгойдуванню кузова, кренам чи "клювкам" внаслідок поганої дороги чи манери водіння. Крім цього, електроніка підвіски може підняти чи опустити кузов на 8 сантиметрів під час бічного ДТП. Кузов займе таке положення, у якому максимально потужний удар припаде на силові елементи кузова.

Салон автомобіля має багате шкіряне оздоблення. Щиток приладів, головна консоль торпеди виконані у вигляді великих сенсорних дисплеїв. Кермо триспицеве, за стилем воно перегукується із "мерседесівською класикою". Салон багато оснащений деревиною, чимало регуляторів зроблені із металу.

Всі сидіння автомобіля - широкі й комфортні. В кожне вбудовано 49 електродвигунів для зміни налаштувань.

Електроніка автомобіля може розпізнавати господаря за голосом, відбитаками пальців чи обличчям. Із автомобілем можна спілкуватися, у ньому запрограмовано 27 мов. Якщо водій чи пасажир повертають голову в певний бік чи роблять якийсь жест за потреба машина автоматично підсвічує ту точку салону, в якій бракує світла.

Всі сидіння автомобіля - широкі й комфортні. В кожне вбудовано 49 електродвигунів для зміни налаштувань.

Машина може отримувати дані із фітнес-браслета чи смарт-годинника водія й підлаштовуватися під нього, пропонувати підходяще освітлення, посадку, тип масажу, температуру, інтенсивність обдуву.

Є в автомобілі й системи автономного водіння, які дозволяють утримувати смугу, їхати в пробці і паркуватися.

Комплектують модель 6-циліндровими 3-літровими бензиновим або дизельним силовими агрегатами. Вони прискорюють новинку до 100 км/год за 5,1 сек й розвивають максимальну швидкість 250 км/год.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як їде найменший і найдоступніший кросовер Ford - тест-драйв EcoSport

Вартість новинки починається від 94 тис. євро залежно від модифікації. Повна комплектація разом із найновішими опціями коштує 150 тис.

S-class - це флагманська модель виробника, її започаткували 1954 року. Зазвичай у ній втілені всі досягнення і найновіші розробки Mercedes-Benz

Зараз ви читаєте новину «Впізнає власника за голосом і перелаштовуєпідвіску1000 разів на секунду - показали новий Mercedes-Benz S-Сlass». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі