В Україні почнуть будівництво бетонних доріг.
Це важливе завдання, оскільки автотрас країні не вистачає, пише segodnya.
В Україні довжина швидкісних магістралей - 280 км. Тоді як у сусідній Польщі - 1,5 тис. км. У Німеччині - 13 тис. В Іспанії - 15 тис. км.
Українські дороги у поганому стані. Країна займає низькі позиції у рейтингах автомобільних шляхів.
Плюси бетонних доріг
Будівництво бетонних доріг дорожче, ніж асфальтобетонних. Але їхня експлуатація обходиться дешевше. Витрати на будівництво і експлуатацію зрівняються протягом 10 років.
Такі дороги рідше ремонтують. Цемент не деформується у спеку під впливом вантажного транспорту. Гальмівний шлях на цементобетонних дорогах коротший. Краща видимість вночі.
Бетонні дороги мають позитивний ефект на економіку: знижується імпорт бітуму, зростає попит на український цемент, падає споживання палива, знижуються витрати на освітлення доріг через кращу відбивну здатність бетону.
Мінуси бетонних доріг
Бетонні дороги дорогі. Крім того, українці не мають досвіду в будівництві таких магістралей. Але його мають країни Євросоюзу. 11 років тому німецька компанія будувала в Грузії бетонну магістраль. Ця компанія володіє в Україні цементними заводами.
Цьогоріч на дороги виділили майже удвічі більше грошей, ніж торік. Фінансування надходитиме з Дорожнього фонду, з коштів міжнародних фінансових інститутів. Цих коштів вистачить на поточний ремонт доріг і на будівництво нових.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Києві закатали асфальт прямо в сніг. Реакція соцмереж
В Україні немає проблем з цементом. Підприємства Укрцементу дозволяють швидко наростити випуск матеріалу на 4,3 млн т.
Де з'являться бетонні дороги?
Бетонні дороги потрібно будувати на найзавантаженіших напрямках, на півдні та на під'їздах до портів. Проект дороги між Одесою і Гданськом Go Highway може отримати бетонні ділянки в південній частині.
У столиці побудують нову дорогу в Дніпровському районі між Броварським проспектом і вулицею Олекси Довбуша. Замовником будівництва позначений КК "Київавтодор". Міський бюджет виділить на будівельні роботи 205 млн грн.
Коментарі