пʼятниця, 26 квітня 2013 07:15

"Фіат-500" має п'ять "зірок" із безпеки

Автор: фото: Володимир МУКАН
  Киянка Анна Ращенко в кабріолеті ”Фіат-500”. Його шкіряний дах із електроприводом складається за хвилину. Такі машини привозять із Італії на замовлення
Киянка Анна Ращенко в кабріолеті ”Фіат-500”. Його шкіряний дах із електроприводом складається за хвилину. Такі машини привозять із Італії на замовлення

— Це не машина, а член сім'ї. Так звикла до неї, що не розлучаюся навіть на вихідні, — розповідає про свій "Фіат-500" киянка Наталія Фіалко, 27 років. Купила його торік в автосалоні "Італавто Центр" на столичній вул. Туполєва. Там продають автомобілі італійського концерну "Фіат".

— Мені сподобалася елегантна форма машини, хромовані ручки  дверей та невеликі веселі фари. На відміну від інших авто, "фіат" не видається агресивним.

Придбала автомобіль із 1,2-літровим двигуном на 69 к. с. і автоматичною коробкою передач. Машина має багату комплектацію: ABS, електропідсилювач керма, клімат-контроль, магнітолу, електрообладнання.

— Коли сіла за кермо "фіата" вперше, зрозуміла — це авто для мене. Його панель приладів не перевантажена кнопками. Замість сірого нудного пластика на торпеді — вставки кольору машини. Шкіряне кермо приємне на дотик, його не хочеться відпускати.

Наталія Фіалко їздить щодня на роботу, на вихідних — до батьків у Бориспіль.

— Працюю на Володимирській вулиці, тому щодня буваю в центрі міста. Не раз виручали розміри машини, її легко припаркувати навіть у найвужчому місці. Якось поспішала на зустріч у кав'ярні на Великій Житомирській. Уздовж дороги всюди машини стояли одна за одною. Лише між двома джипами була дистанція трохи більша метра. Довго не думаючи, туди й заїхала. Поставила "фіат" поперек дороги "мордочкою" до тротуару і побігла на зустріч. Якби мала більше авто, точно спізнилася б. Стоянку шукала б ще хвилин 10.

На 10 км міських доріг автомобіль бере 6,3-6,5 л бензину, порахувала Наталія. Це на 2 л менше, ніж її попереднє авто. На трасі "фіат" споживає 4-4,5 л. А для водія зручна посадка. Добре видно простір перед капотом і дзеркала.

— Тут усе продумано до дрібниць. Під водійським сидінням є шухляда. Туди кладу змінне взуття. У козирку від сонця — макіяжне дзеркальце із підсвіткою. Зручно підфарбовувати губи в заторі, доки машина стоїть. Через вбудований блютуз я приймаю дзвінки, не беручи слухавки.

Машина обладнана сімома подушками безпеки та енергопоглинальним кермом. На випробовуваннях компанії ЕuroNCAP, що проводить краш-тести, "Фіат-500" завоював п'ять "зірок". Це найвищий бал у цьому класі.

— Цей автомобіль має давню історію. Його почали робити 1936 року під назвою "тополіно", українською — "мишеня". Це була найменша машина в світі, коштувала втричі дешевше за інші автівки, — каже 33-річний Олександр Хіральдо Рамірес, керівник відділу продажу в столичному автосалоні "Італавто Центр".

2007-го модель поновили на конвеєрі. За рік вона завоювала звання "Автомобіль року".

— Звісно, кузов змінили, залишили тільки його стиль. Двигун, коробку передач, електрообладнання та інше начиння встановили сучасне. Зараз ця модель популярна в Західній Європі. Там полюбляють машини малого класу. Вони економічні й не займають багато місця. В Україні "фіат" люблять через вишуканий дизайн.

Коштує "Фіат-500" у комплектації лаунж 149 900 грн.

Зараз ви читаєте новину «"Фіат-500" має п'ять "зірок" із безпеки». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути