середа, 16 грудня 2009 18:35

"Кіа Сід" бере п"ять літрів пального на 100 кілометрів траси

П"ятидверний корейський хечбек "Кіа Сід" киянин Юрій Карпенко, 26 років, придбав торік. До цього мав "ладу-шістку". Новою машиною наїздив 26 тис. км.

— "Сід" просторий і має спортивний вигляд, — розповідає Карпенко. — Часто їздимо на дачу з мамою і татом. На задньому сидінні можна і вчотирьох усістися.

Передньопривідний легковик має дизельний двигун на 1,6 л. Водій запрошує знайомих випробувати "сід". На північ від міста Вишгород Київської області за кермо сідає киянин Віталій.

— Мало простору під кермом. У мене зріст — метр 85. Сидіння треба відсувати. Але тоді незручно до керма діставати, — зауважує.

Оглядаємо салон. Пластик передньої панелі м"який. До важелів і кнопок легко дотягтися. Пульт магнітоли вмонтований у кермо. Шість динаміків у пластикових картах дверей. Кермо та спинки передніх сидінь регулюються за висотою та кутом нахилу. На дверях і під правою рукою водія є поруччя.

— Із ними руки менше втомлюються, — каже Юрій Карпенко.

Випробовуємо на швидкість. На широкій трасі набираємо 150 км/год.

— На поворотах не заносить. Правда, підвіска жорстка, — ділиться враженнями Віталій. — На більшій швидкості машину починає вести вбік.

У салоні шумно, тому розмовляти треба голосно.

Щоб не зачепити задом бордюр, рівняюся по дзеркалах сусідніх машин

— Це гума і підвіска шумлять. Звукоізоляція "сіда" погана, — пояснює Юрій. — Стукають торпеда та задня підвіска. Бокові стійки скриплять. Ці "цвіркуни" з"явилися майже одразу після покупки. Попервах дратували. Тепер просто вмикаю музику голосніше. На сервісі кажуть, так має бути.

Піщанисту ґрунтовку "Кіа Сід" проходить не буксуючи.

— На вибитих коліях їдь повільно, — просить власник. — Машина чіпляється днищем, бо кліренс невеликий. Зате на міські бордюри заїжджає без проблем.

Віталій розвертається між кількома соснами. Щоб здати, відчиняє двері та поглядає назад, чи немає там колоди або ями. Заднє скло машини маленьке, високо посаджене.

— Паркуватися на "сіді" складно, — каже Юрій. — Щоб не зачепити бордюр, рівняюся по дзеркалах сусідніх машин.

Багажне відділення машини невелике, на 340 л. Бортика немає. Тому возити багаж насипом не можна.

— Радує, що машина економна, "їсть" 5 літрів дизеля на 100 кілометрів траси, як і обіцяно в паспорті, — додає.

Юрій ще не ремонтував машину. Проходить гарантійні техогляди, замінює мастило.

Зараз ви читаєте новину «"Кіа Сід" бере п"ять літрів пального на 100 кілометрів траси». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути