Макс Барських створив свій бренд одягу. Nick Vangard - це особиста історія шляху Макса Барських, яка склалася завдяки інтересу до світу моди і самореалізації в музиці. Завдяки художній освіті, Барських вдалося самостійно втілити ідеї, накопичені за час творчого шляху, і реалізувати в рамках дебютної колекції.
"Я з дитинства цікавився світом моди. Збирав вирізки з журналів, дивився покази, вивчав історії різних модних будинків і дизайн в цілому. Але потім у моєму житті з'явилася музика, і я відклав інтерес до моди на невизначений термін. Зараз усі накопичені ідеї і знання я втілюю в свій бренд", - коментує Макс Барських.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Ой у вишневому саду" під супровід фортепіано: як пройшла презентація проєкту "Україна в піснях"
Дебютна колекція - Industrial Habits - це одяг для "рок-зірок нового покоління". Глибокі вирізи і мерехтливі тканини, ультракороткі сукні та жакети прямого крою - в одязі бренду відчуваєш себе в центрі уваги. Золото, блискучі і тканини з паєтками додають образам богемності і шику. Колекція Industrial Habits - про впевненість в собі, про світ, де жінки сильні, а чоловіки не бояться потрапити під вплив. Ця колекція складається з понад 50 одиниць, як жіночих, так і чоловічих, і буде презентована поступово.
24 вересня в київському КВЦ "Парковий" відбувся один з найбільш атмосферних виступів Макса Барських. Під відкритим небом артист провів концерт-introduction, яким відкриває нову главу музичних прем'єр осіннього сезону.
Коментарі