Дослідження вчених з США виявили, що дошкільнята, які мають погані стосунки зі своїми матерями, як правило, прив'язуються до вчителів.
Діти, які менше спілкуються з батьками, стають тривожними, закритими і сором'язливими в початковій школі, передає видання Studyfinds.
За словами деяких психологів, досить міцний зв'язок дитини з учителем з раннього віку може допомогти малечі уникнути надто тривожних чи сором'язливих рис у підлітковому віці.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Розбираємо ідеї для розвитку дітей-дошкільнят
Дослідниця Робін Нойгаус доводить, що вчителі та вихователі можуть відігравати ключову роль для дітей.
"Будучи добрим, прихильним і заохочуючи дітей вчитися, вчителі можуть допомогти малечі побороти тривогу в початковій школі", – каже вона.
У дослідженні вчені оцінювали прихильність матері та дитини. Ці самі елементи також вимірювались між дітьми та їх вчителями. Спочатку досліджували дітей у віці 3 років, потім у 4,5 роки, а після цього, коли діти були у першому, третьому та п'ятому класах. Тому батьки повинні виявляти більше прихильності до своєї дитини, турбуватися про неї та завжди підтримувати.
Cамостійність – це невід'ємна риса характеру успішної та активної дитини. За словами експертів, навички самостійного ухвалення рішень не виникають самі по собі, їх слід розвивати ще з малку. Так само, як дітей вчать ходити, розмовляти, читати, так і треба навчати до рішучості.
Коментарі