вівторок, 12 червня 2012 06:45

"Усі розмови про реформи виглядають як казка про білого бичка"

Автор: фото надане прес-службою компанії ”Аеровіз”
  Директор компанії ”Аеровіз” Сергій Клімченко (на фото ліворуч): ”Наші літаки готові. Але Державіаслужба не дає ні дозволу, ні заборони на виліт”
Директор компанії ”Аеровіз” Сергій Клімченко (на фото ліворуч): ”Наші літаки готові. Але Державіаслужба не дає ні дозволу, ні заборони на виліт”

За активної участі вищих чиновників Міністерства інфраструктури втілюється план ліквідації й захоплення бізнесу однієї з найбільших авіакомпаній України на ринку міжнародних перевезень літаками Ан-12 — "Аеровіз".

— Тільки в результаті незаконних і безпідставних дій керівництва Державіаслужби України у період з 17 по 21 травня були зірвані заплановані рейси для миротворчої місії Нідерландів в Афганістані, перевезення дипломатичних вантажів США в Уганді, у Шрі-Ланку, з Франції в Алжир, — розповідає директор компанії Сергій Клімченко, 45 років. — Наші літаки були готові, екіпажі мали допуск, є контракти, невиконання яких тягне за собою матеріальну відповідальність. Але Державіаслужба не дає ні дозволу, ні заборони на виліт. Нам навіть не повідомили причин відмови.

У компанії "Аеровіз" працюють кваліфіковані пілоти з усієї України.

— Диспетчери в аеропорту нам казали: мужики, у нас із вами ніяких проблем нема, ви порішайте питання з авіаслужбою, — продовжує Сергій Клімченко. — Ми маємо діючий сертифікат експлуатанта та сертифікат льотної придатності нашого флоту. Посилали десятки листів керівництву Державіаслужби, але за три тижні не отримали відповіді.

Компанія пройшла інспекцію, призначену Державіаслужбою за листом Генпрокуратури. Не знайшли жодного серйозного порушення, що перешкоджало б польотам.

— Але заступник голови Державіаслужби Олександр Гречко, очевидно, має свій погляд на нашу компанію, — продовжує Сергій Клімченко.

Керівництво Державіаслужби лобіює інтереси певних компаній на ринку авіаперевезень, на думку Сергія Клімченка:

— Департамент вважає за краще мати справу з авіаперевізником "Меридіан", а стусанами заганяє експлуатантів на ремонт і обслуговування в компанію "Авіазар", яку він призначив ведучою по підтримці ресурсів літаків Ан-12. Такого свавілля не було.

— Авіаційна галузь входить у систему Міністерства інфраструктури, — додає заступник президента Міжнародного центру впровадження програм ЮНЕСКО, лідер "Загальноукранського трудового руху — Солідарність" Віктор Горобчук, 48 років. — Міністр Борис Колесніков — жорсткий менеджер, без згоди якого в Міністерстві нічого не робиться. Нехай скаже своє слово, аби відвести підозри в особистій зацікавленості у цій справі. Бо всі розмови про модернізацію й реформи в країні виглядають як казка про білого бичка. На наших очах убивають велику компанію з 17-річною історією. Висококваліфікованих працівників змушують поповнити лави семи мільйонів українських заробітчан за кордоном. Ми маємо справу зі спробою рейдерського захоплення компанії, бо її керівників починають переслідувати, силові структури заходять в офіс. Не знаю, чи завтра ще директор працюватиме, чи змушений буде виїхати за кордон. Інакше його закриють у каталажку за надуманими причинами.

Зараз ви читаєте новину «"Усі розмови про реформи виглядають як казка про білого бичка"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути