Як змінити імідж сільського господарства в Україні в інетрв'ю Gazeta.ua розповів президент асоціації "Український клуб аграрного бізнесу" Алекс Ліссітса.
"Агросектор досі асоціюється з кирзовими чоботами та куфайкою. Бізнесу треба працювати над тим, щоб імідж сільського господарства був кращим. Але без системних покращень сільської інфраструктури, щоб не розказували, щоб не робили - зарплати, сучасні трактори, житло і все інше – не спрацює. Людина не зможе до того села доїхати, бо нема дороги", – сказав він.
За його словами, українці продовжують масово їздити на заробітки в Польщу, Німеччину, хоча в Україні є робочі місця на аналогічній роботі з не меншим рівнем зарплат.
"Знайомий із Львівщини посадив у своєму селі полуницю, малину. Поставив таку ж зарплату, як у Польщі. Місцеві все одно поїхали на заробітки за кордон. Йому довелося возити працівників із Херсона, щоб збирали ягоди. У нас багато популізму щодо робочих місць. Приїздиш у будь-який регіон. Місцева влада просить – створіть нам робочі місця. Добре, створили. Але біля кожної молочної ферми треба фактично ставити готель. Бо місцеві не йдуть працювати", – зазначає Ліссітса.
Через урбанізацію люди не хочуть жити в селах, тяжіють до роботи в офісі. За дослідженнями УКАБ, 60% студентів аграрних вишів - мешканці сільської місцевості. З них тільки 20% збираються повернутися до села.
Повну версію інтерв'ю читайте за посиланням тут.
Коментарі