Більшість рекламних оголошень про мікрокредити - шахрайські. Про це Gazeta.ua розповів адвокат Арсен Марінушкін.
"Близько 90% оголошень про мікрокредитування в Україні не надають повної правдивої інформації потенційним клієнтам. Нечесно представляють дані про ризики, не завжди озвучують реальну відсоткову ставку по кредиту. Наприклад, в оголошенні йдеться про 12% кредиту, але не вказується, що ці відсотки нараховуються за день", – коментує Арсен Марінушкін.
Останнім часом таких оголошень побільшало. Ще один вид шахрайства пов'язані із роботою псевдо-сайтів мікрокредитування онлайн.
"Створюють псевдо-сайти, щоб отримати ідентифікуючі дані громадян - номер та серію паспорта, банківських карток. Впритул до того, що просять надіслати фото паспорта. Далі цю інформацію продають у мережі, а новий "власник" може використати її як завгодно - від реєстрації на ці дані доменних імен і навіть підприємств до отримання реальних кредитів", – продовжує адвокат.
Мікрокредит надають на короткий строк. Потенційний кредитодавець має переконатися у платоспроможності клієнта.
"Якщо обіцяють мікрокредити без поручителів, без будь-якого попереднього контакту, це має насторожити", – говорить експерт.
Читайте також: Валютним позичальникам банки пропонують ще більш невигідні умови
Компанія Google оголосила про рішення заборонити рекламу мікрокредитів, які потрібно погасити протягом 60 днів з моменту видачі. За дослідженнями компанії, такі кредити часто викликають труднощі з погашенням.
Коментарі