Повернути неякісний товар можна, якщо він неношений, невикористаний і на ньому збереглися бирки.
Виконавчий директор Союзу споживачів Максим Несміянов порадив, як повернути гроші за неякісне взуття.
"Ви говорите - не підійшов колір, це є причина повернення. Якщо кажете - воно мені натирає, то вам ніхто гроші не віддасть, бо повертати потрібно неношений товар", - зазначає експерт у коментарі для "Україна 24".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Покупки в інтернеті: як розпізнати продавців-шахраїв
Однак, за його словами, є вихід із ситуації.
"Можу дати "погану" пораду, як можна правильно обдурити, за законом. Мене як споживача не влаштовує, що гарантія на взуття - 30 днів. Споживач купив взуття у червні, ходив до серпня – капці розповзлися. Необхідно повернутися в магазин, купити таке саме взуття, 7 днів почекати й із новим чеком повернути старе взуття - і отримати за нього гроші", - сказав Несміянов.
Під час карантину українці активно купували товари в інтернеті та замовляли їхню доставку додому. З початку весни придбали понад 1,73 тис. товарів.
Коментарі