четвер, 27 серпня 2020 12:23

Як повернути гроші за неякісне взуття: "шкідлива" порада від експерта

Як повернути гроші за неякісне взуття: "шкідлива" порада від експерта
Якщо кажете, що взуття натирає, ніхто за нього гроші не поверне. Фото: pixabay.com

Повернути неякісний товар можна, якщо він неношений, невикористаний і на ньому збереглися бирки.

Виконавчий директор Союзу споживачів Максим Несміянов порадив, як повернути гроші за неякісне взуття.

"Ви говорите - не підійшов колір, це є причина повернення. Якщо кажете - воно мені натирає, то вам ніхто гроші не віддасть, бо повертати потрібно неношений товар", - зазначає експерт у коментарі для "Україна 24".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Покупки в інтернеті: як розпізнати продавців-шахраїв

Однак, за його словами, є вихід із ситуації.

"Можу дати "погану" пораду, як можна правильно обдурити, за законом. Мене як споживача не влаштовує, що гарантія на взуття - 30 днів. Споживач купив взуття у червні, ходив до серпня – капці розповзлися. Необхідно повернутися в магазин, купити таке саме взуття, 7 днів почекати й із новим чеком повернути старе взуття - і отримати за нього гроші", - сказав Несміянов.

Під час карантину українці активно купували товари в інтернеті та замовляли їхню доставку додому. З початку весни придбали понад 1,73 тис. товарів.

Зараз ви читаєте новину «Як повернути гроші за неякісне взуття: "шкідлива" порада від експерта». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути