В Україні повинен функціонувати і транзит, і тимчасове ввезення автомобілів. Однак правила ввезення мають змінитися для вирішення проблеми з "євробляхами".
"Ми повинні дотримуватися абсолютно всіх європейських і міжнародних зобов'язань, які взяли на себе. У нас точно повинен бути і транзит, і тимчасове ввезення", - заявила голова Комітету Верховної Ради з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна, пише "Новое время".
Щоправда, вона наголосила, що тимчасове ввезення буде з обмеженням для тих осіб, які можуть користуватися такими автомобілями.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Не можна давати амністію на розмитнення автівок на еврономерах, – Южаніна
"Тобто митний режим тимчасового ввезення надається нерезиденту, який в'їжджає на територію України з терміном більше одного року. Таким чином, передача в управління автомобіля громадянину України апріорі неможлива", - прокоментувала нардеп.
Вона додала, що такі обмежувальні заходи діють в Молдові і у Республіці Білорусь. Поліція має право зупиняти автомобіль і транспортувати його до кордону України. Адже він порушуватиме митні правила.
295 "євроблях" задекларували українські чиновники. Про це повідомляють аналітики проекту "Декларації". Більша частина (53,3%) задекларованих автомобілів на іноземній реєстрації з'явилися 2016 року. Для порівняння: 2015-го їх було — 16,9%.
Найбільше чиновників їздять на "єврономерах" у прикордонних областях - Закарпатській (25,7%) і Львівській (20,6%). На європейських номерах тут їздить більшість: починаючи від лісників і закінчуючи місцевими депутатами, суддями, прокурорами і працівниками ДФС, повідомляють у Деклараціях. Замикає трійку лідерів Київська область та місто Київ (11,1%).
Коментарі