Головні помилки нових працівників - нав'язування, пліткарство і замкненість. Це перешкоджає новачку влитися у колектив. Чому на новій роботі корисно спостерігати за колегами і проявляти тільки щирий інтерес, у коментарі Gazeta.ua розповіла Катерина Мащенко, керівник експертно-аналітичного центру порталу Head Hunter.
1. Зазнаватися
"Не прагніть показати свої таланти. Якщо ви справді - досвідчений майстер своєї справи, то це помітять. А "показуха" і демонстрація навичок викликають роздратування", - говорить експерт.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українцям стало легше знайти нову роботу - експерт
2. Пліткувати
Зацікавленість тим, що відбувається у компанії, - хороша манера. Цікавість до пліток - моветон.
"Проявляйте щирий інтерес, причому не тільки до того, що відбувається в компанії, але і до особистих проблем колег. Однак остерігайтеся пліток. Не варто обговорювати, тим паче критикувати колег чи керівника", - радить Мащенко.
3. Нав'язуватися
Щоб влитися в новий колектив, потрібно від кількох тижнів до кількох місяців. Не варто намагатися потоваришувати одразу зі всіма колегами. Нав'язування недоречне.
4. Встановлювати власні правила
"Навіть якщо топ-менеджер прийшов у команду для того, аби змінити правила гри і реформувати систему правління в колективі, робити це варто послідовно. Спершу виявити проблеми, вивчити традиції та робити поступові кроки до змін. Інакше можна наштовхнутися на опір, непорозуміння, небажання людей працювати командою", - пояснюють у Head Hunter.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці все частіше працюють на вихідних
5. Замикатися в собі
Із привітними, усміхненими людьми завжди приємно мати справу.
"Не поспішайте відмовлятися від запрошень на каву з колегами чи спільного святкування дня народження. Участь у спільному святі допоможе здолати відстань і встановити теплі стосунки", - говорить Катерина Мащенко.
Стежте за колегами, щоб зрозуміти, як вони вирішують робочі задачі, які тут діють правила, а чого краще уникати.
Замість кваліфікованих керівників компанії наймають молодих фахівців без досвіду роботи. Їм платять утричі менше, ніж фахівцям із досвідом на цій посаді.
Коментарі