З 1 вересня в аеропорту "Бориспіль" були закриті більшість магазинів безмитної торгівлі та громадського харчування. У результаті десятки тисяч пасажирів залишилися без харчування і необхідних товарів, а держава зазнала багатотисячні збитки, пише ЛІГАБізнесІнформ.
Головною причиною ситуації, що склалася став процес проведення конкурсів та оформлення договорів оренди у Фонді держмайна України і відклик Державною митною службою України дозволів на здійснення торговельної діяльності в режимних зонах аеропорту, повідомляє прес-служба аеропорту на своїй сторінці в Facebook.
Як показує світова практика, сучасні аеропорти до 80% своїх доходів отримують від здійснення неавіаційної діяльності - функціонування підприємств торгівлі, харчування та інших послуг, що дозволяє отримати можливість для розвитку авіаційної діяльності. На сьогоднішній день аеропорт, який є державним підприємством, юридично не контролює цей процес. Орендні відносини в аеропорту здійснюються в площині прямих договірних відносин між Фондом держмайна та орендарями, які згодом отримують дозвіл в митній службі.
Зі свого боку, аеропорт і профільне міністерство завчасно оформили та погодили всі документи, після чого неодноразово зверталися з листами-проханнями про прискорення цього процесу.
"Приносимо пасажирам свої вибачення і сподіваємося на якнайшвидше врегулювання цього питання", - йдеться в заяві.
Коментарі
2