Станом на вчора абітурієнти подали найбільше заяв на вступ до вищих навчальних закладів за спеціальністю "філологія".
Таких вступників 73,5 тис. На другому місці спеціальність "право". На неї виявили бажання вступити 70,6 тис. абітурієнтів. Про це розповіла на прес-конференції заступник міністра освіти і науки Інна Совсун.
Також популярні спеціальності "менеджмент" (43,6 тис. заяв), "комп'ютерні науки та інформаційні технології" (39,8 тис. заяв), "середня освіта" (33,2 тис. заяв), "психологія" (32,9 тис. заяв), "економіка" (31,6 тис. заяв). На магістратуру найпопулярніший напрям - "медицина". Туди виявили бажання вступити понад 43 тис. абітурієнтів.
"Якщо порівнювати з кількістю осіб, що подолали поріг "склав/не склав" за ЗНО з української мови, що обов'язкове для вступу на бакалаврат за усіма спеціальностями, можна говорити, що документи на вступ лишилось подати лише третині від орієнтовної кількості вступників цього року", - сказала Інна Совсун.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Найбільше порушень прав студентів та викладачів стосуються здирництва та доступу до інформації
Серед найпопулярніших ВНЗ - КНУ ім. Тараса Шевченка. До нього подали 44,5 тис. заяв. На другому місці - ЛНУ ім. Івана Франка із 41,3 тис. заяв. Третій у рейтингу – НУ "Львівська політехніка", до якого подали 39,7 тис. заяв на вступ.
Решту місць посідають НТУУ "Київський політехнічний інститут", до якого подали 27 тис. заяв, КНТЕУ – 23,5 тис. заяв, НАУ – 23,4 тис. заяв, ДНУ ім. Олеся Гончара – 22,4 тис. заяв, ЧНУ ім. Юрія Федьковича – 21,2 тис. заяв, ХНУ ім. Василя Каразіна – 20,2 тис. заяв, ДВНЗ "Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана" – 19,8 тис. заяв на вступ від абітурієнтів.
За словами Інни Совсун, електронна система вступу себе виправдовує.
"Терміни подачі та опрацювання заяв порівняно з минулими роками відчутно скоротилися, навіть попри те, що в перші дні система працювала нестабільно", - каже вона.
Нагадаємо, цього року майже 2 тис. абітурієнтів, які вступають до магістратури за спеціальністю "право", складатимуть зовнішнє незалежне оцінювання.
Коментарі