Український капелюшний бренд Covernumberone представив рекламну кампанію до нової осінньо-зимової колекції VYSHE. Натхненням при створенні стали небо та літаки.
Основну частину колекції зайняли моделі канотьє з короткими жорсткими полями та федори з м'якого фетру обвиті стрічкою з фірмовими написами. Аксесуари пофарбували у жовтий, червоний, чорні та сірі кольори.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Український дизайнер створив колекцію еврейських капелюхів та кашкетів
"У цьому сезоні дівчина Covernumberone вільна від всього та всіх. Вона дихає на повні груди, експериментує з квітами та формами. Ще вона дуже захоплена рунами та вірить в їх магічну силу", - розповідає засновниця бренду Тетяна Немченко.
Зняли рекламну кампанію фотограф Julie Poly та стиліст Євген Примаченко. Кадри зробили на колишній військовій базі в Білій Церкві.
Коментарі