пʼятниця, 21 жовтня 2016 14:17

Небо та літаки надихнули дизайнерів на колекцію аксесуарів
9

Фото: vogue.ua

Український капелюшний бренд Covernumberone представив рекламну кампанію до нової осінньо-зимової колекції VYSHE. Натхненням при створенні стали небо та літаки.

Основну частину колекції зайняли моделі канотьє з короткими жорсткими полями та федори з м'якого фетру обвиті стрічкою з фірмовими написами. Аксесуари пофарбували у жовтий, червоний, чорні та сірі кольори.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Український дизайнер створив колекцію еврейських капелюхів та кашкетів

"У цьому сезоні дівчина Covernumberone вільна від всього та всіх. Вона дихає на повні груди, експериментує з квітами та формами. Ще вона дуже захоплена рунами та вірить в їх магічну силу", - розповідає засновниця бренду Тетяна Немченко.

Зняли рекламну кампанію фотограф Julie Poly та стиліст Євген Примаченко. Кадри зробили на колишній військовій базі в Білій Церкві.

Зараз ви читаєте новину «Небо та літаки надихнули дизайнерів на колекцію аксесуарів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути