В додатку "Дія" з'явилася нова функція, яка дозволяє користувачам скаржитися на проблеми з мобільним зв'язком та інтернетом.
Заяви автоматично надсилатимуться до Національної комісії, яка регулює зв'язок. Про це повідомив віцепрем'єр-міністр з інновацій, освіти, науки та технологій Михайло Федоров.
Для того, аби повідомити щодо проблем чи повну відсутність зв'язку, користувачам необхідно буде відкрити додаток "Дія", обрати "Відсутній зв'язок" на головному екрані, дати одноразовий доступ до геолокації та відповісти на кілька уточнювальних питань. В оператора модна уточнити, чи відсутній зв'язок лише під час відключень світла або з яким саме видом зв'язку виникли проблеми.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ГУР здійснило потужну кібератаку на російський Газпромбанк
Заздалегідь варто завантажити Мапу незламності, щоб передати інформацію стосовно проблеми з мобільним зв'язком, якщо у користувачів немає інтернету,. Після цього процес буде таким самим, за виключенням того, що заяви з "Дія" відправлятимуться як тільки но з'явиться інтернет.
Відповідна комісія виявлятиме проблемні райони з інтернетом та зв'язком і співпрацювати з операторами для їхнього розв'язання.
Українці влаштували кібератаку на російського мобільного оператора. Російські медіа раніше повідомили, що результатом збою стала "результативна килимова DDoS-атака".
Коментарі