Основною відмінною рисою парфумів є виділення жінок, які і входять в VULVA Original. Окрім незвичайних інгредієнтів, парфум має оригінальний флакон - всередині знаходиться невелика піпетка, яка забарвлюється характерним кольором, якщо флакон потрясти.
На думку винахідників, це ще більше нагадає про жіночий орган цільової аудиторії. Яка, до речі, ніяк особливо не позначена - це і чоловіки, і жінки.
Рекламну підтримку, концепція якої побудована на відвертій еротиці, створило британське агентство PS&S UK.
Скандальна рекламна кампанія виконана у вже звичній для бренду стилістиці. "Це не реклама якихось нових папрфумів, це еротичний, інтимний запах непереможної жінки." "Справжній, дорогоцінний, вагінальний, такий, що знаходиться в маленькому скляному флаконі." "Цей запах може збудити найприємніші сексуальні фантазії в голові у чоловіка." Саме так звучать рекламні слогани даного продукту, повідомляє ТОПНьюз.ру.
Коментарі
2