За ініціативи українського клубу співвітчизників Hromada.club, який функціонує у Ґуанчжоу, проведено акцію, спрямовану на популяризацію сучасної української музичної творчості у Китаї.
Під час проведення Тижня української музики, протягом семи днів організатори акції та усі бажаючі розміщували українські пісні та музичні кліпи на своїх сторінках у популярній в Китаї соціальній мережі "Вейсінь".
Акція викликала значний інтерес як серед представників української діаспори, так і китайців й інших іноземних друзів. Найактивніші учасники написали також свої відгуки про акцію.
"Акція своєчасна, покликана пропагувати національну культуру, зберегти національну ідентичність. Добірка пісень на різні смаки. Особливо сподобалися кліпи, у яких представлені мальовані персонажі", - розповідає Ліна, родом з Кривого Рогу, яка проживає в Ґуанчжоу.
"Акція дала можливість українцям Китаю згадати наших виконавців, дізнатися нових, познайомитися із сучасними учасниками української естради. Корисна вона тим, що знайомить з Україною наших друзів, ламає стереотипи про Україну. Потрібно частіше робити подібні акції", - переконана Оксана, яка переїхала з Києва до Шанхаю.
Нагадаємо, більшість новин про Україну китайці отримують з російських джерел.
Коментарі