Справа, що порушили проти колишнього заступника секретаря РНБО Олега Гладковського, несправедлива. Якби це було не так, ми почули б звинувачення в корупції у сфері постачання та забезпечення армії. Але цього немає.
Про це в інтерв'ю журналу "Країна" говорить бізнесмен та публіцист Карл Волох.
"Проте йому інкримінують щось смішне. Звинувачують, що не вніс у декларацію доходи дружини, отримані від здачі в оренду елітної нерухомості в центрі столиці. Також підозрюють у зловживанні владою. Нібито за його сприяння до державного оборонного замовлення включили вантажні автомобілі МАЗ 6317 за завищеними цінами. (Їх виготовляє "Автоскладальний завод №2", що входить до складу "Богдан Моторс", яким керує Гладковський. Держава зазнала збитків на понад 10,62 млн грн. - Gazeta.ua). Уся ця історія не має підтвердження. Йдеться про те, що син колись просив Олега Володимировича замовити за нього слівце. Це неприємна ситуація. Вона має бути причиною для відставки. Проте не впевнений, що тут є кримінал. Не бачив його й у передачі Бігуса", - каже бізнесмен.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Наше становище вкрай ганебне" - Волох про скандал у США
За його словами, на Харківському заводі Малишева стоять 10 танків Т-80, бо не мають необхідної запчастини, яку виробляють тільки в Росії. Ті ж проблеми з БТРами.
"Патова ситуація. Питання "чому не маємо своїх деталей?" - некоректне. У нас бракує грошей, щоб налагодити виробництво всього на світі. Ніхто не хоче випускати запчастини для застарілої радянської техніки. Не було виходу - тягнули з-закордону контрабандою.
Звісно, немає нічого світлого у тому, що це робить син заступника керівника РНБО. Але не завозити запчастини взагалі - гірше, ніж отримувати їх контрабандою з РФ", - додає експерт.
Повне інтерв'ю з Карлом Волохом читайте у журналі "Країна" від 31 жовтня.
Коментарі