вівторок, 25 березня 2014 06:55

Продали чужий номер

"Поміняв номер мобільного. Як тільки вставив нову картку, почали дзвонити з банку. Оператор запитував, чи знаю Тетяну Ярошенко, яка має великий борг по кредиту. Я казав, що чую це ім'я вперше, й просив більше не телефонувати. Та дзвінки продовжувалися — по три-чотири рази на день. Зрештою перестав відповідати. Через два місяці почав ­отримувати СМС із погрозами. Вимагали сплатити близько 4 тисяч гривень. Чому мене змушують заплатити кредит, який взяла невідома жінка?"

Запитує Олег Сергієнко, 25 років, Полтава

— Коли оформляють кредит чи банківську картку, працівники банку запитують номер мобільного клієнта. Якщо останній порушує умови договору, йому телефонують, нагадують про борг. Та інколи клієнти, не попередивши банк, змінюють номер телефона, — пояснює 40-річна Тетяна Веселкова з Полтавського регіонального офісу "Приват­банку". — Вийшло так, що Сергієнко, змінюючи картку, якимось чином купив номер, який вказувала у договорі боржниця банку з Луганської області. Щоб припинили дзвонити, треба прийти з паспортом до відділення ­фінустанови. Написати заяву. Банк внесе зміни у базу даних.

У службі підтримки МТС пояснили, номер будь-якого абонента може бути повторно проданий, якщо ним не користуються тривалий час.

Зараз ви читаєте новину «Продали чужий номер». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути