У ніч на суботу у столичному торговельному центрі "Караван" провели розпродаж. Одяг із нової колекції віддавали за півціни. О 22.00 у "Каравані" натовп. Багато покупців привели малих дітей. Ті втомлені, плачуть і втікають із примірочних.
— Зайчик, ну еще чуть-чуть. Померяем эти кофточки... Если не хочешь, мама не купит тебе игрушку, — каже жінка років із 30 своєму 2-річному сину. Хлопчик тримає в руках дві машинки. Іти в примірочну не хоче. Через кілька хвилин благань мати приміряє йому речі просто в магазині.
Більшість брендів пропонують знижку лише 10–20%. У деякі магазини вишиковується велика черга. Охоронці пропускають по 10 покупців кожні 20 хв. У декого на турнікеті "пищать" кульки. Таких завертають до каси на перевірки. Більші знижки, до 50%, у ювелірних. Там порожньо, продавці біля прилавків п'ють каву.
— Мені друг розповідав, що торік на "шопінгнайт" багато крали. Хіба щось помітиш, коли в магазині 100 чоловік ходить, — каже охоронець магазину британської марки "Нью Лук".
— Дорогая, вот смотри, для начала ты будешь стоять в очереди, чтобы попасть в этот магазин, потом стоять, чтобы что-то примерять, — каже чоловік у черзі до магазину "Maнго". — А самое интересное, надо стоять в очереди, чтобы что-то купить. Мы потратим кучу времени, а 20 процентов этого не стоят. Не факт, что нам что-то подойдет. Пошли отсюда. Завтра придем и купим как нормальные люди.
Жінка його не слухає і продовжує стояти. Покупці виходять із магазину незадоволені.
— Вибір такий, що нема що в руки взяти, — говорить киянка Юлія. Цієї ночі вона планувала купити осіннє пальто.
Перед магазином іспанського бренду "Зара" черги менші. На склі висить оголошення про знижку 10%. До кількох примірочних там стоять із 40 осіб. Однак із покупками виходять одиниці.
— Оце пожлобилися. Я тільки на "Зару" і розраховувала. Що таке 10 відсотків? Краще прийду завтра і без напрягу щось куплю. Шкурка вичинки не стоїть, — каже брюнетка своїй подружці, приміряючи червоні туфлі на платформі. Їх ціна 899 грн. Зі знижкою майже 800.
О 3.00 "Караван" порожніє. Киянин Юрій складає у продуктовий візок одяг у фірмових кульках.
— Це ще не все. Купив дружині сережки з ізумрудом за тисячу доларів. Коштували дві. І шубу за 10 тисяч гривень із каракулю. Коштувала 24. Оце знижки. На Шрі-Ланці, де в принципі все задешево продають, сережки коштували так само. Так що не переплатив. То була їх реальна ціна. На дорогі речі орієнтувався одразу. Решта шмоток у Європі набагато дешевше коштують. На тій же Шрі-Ланці білизну за копійки можна купити. А в нас подивіться — тисячу гривень один ліфчик з трусами коштує. Не сподобався мені український "шопінгнайт". Колись був на подібному розпродажі в Гамбурзі, то там півмагазину можна було винести. А в нас нема на що й глянути.
Ніч знижок закінчується о 6.00 у суботу.
Коментарі
4