Вінниця котрий рік намагається стати туристичним центром Поділля. Минулого тижня представники департаменту маркетингу міста та туризму презентували на виставці у Києві нові гастробренди міста.
Акцент зробили на вінницькому хрону, гірчиці, мармеладі та джему. Цьогоріч вирішили не розкручувати бренд сала. Його важко транспортувати в погоду вище 25 градусів.
"Тема яблук дозволяє розвернутися на досить широкий спектр – зефіри, мармелади (ті, що в скляних баночках), джеми, пастили, натуральний сік і звісно ж, самі яблука найрізноманітніших сортів. Це більш ніж привабливий набір на будь-який смак, та ще й абсолютно корисний для організму", — говорить начальник відділу розвитку туризму департаменту маркетингу міста і туризму Олександр Вешелені, повідомляє vezha.vn.ua.
До речі, хрін і гірчиця можуть стати хорошим доповненням до пасхального столу на свято.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Муніципальну карту почали оформлювати в ЖЕКах
Світовий виробник спортивних товарів Head придбав у Вінниці ділянку площею 25 гектарів для будівництва найбільшого у світі заводу з виробництва зимового спортивного спорядження. Завод на земельній ділянці на території Вінницького індустріального парку буде виробляти лижі, лижні черевики, лижні кріплення.
Компанія інвестує 80 мільйонів євро і створити близько 1000 робочих місць з виходом на повну виробничу потужність.
Коментарі