Минулого тижня у Вінниці на залізничному вокзалі з'явився біґ-борд. На одній половині хлопець Вадим вітає дівчину Ларису з днем народження. Іншу займає реклама морозива. Дівчині домалювали довгого язика, який вона тягне через весь плакат до морозива, і написали "Готуйте язички".
Навпроти біґ-борда — кінцева зупинка маршруток. 19 липня близько 15 людей чекають маршрутку №61. 6-річний хлопчик просить матір купити морозиво як на біґ-борді.
— Нельзя, — строго відказує жінка. — Будеш їсти таке морозиво, станеш зміюкою, як ота дєвочка.
У черзі починають сміятися.
— Треба дівчині сказати, щоб заміж за того Вадіма не виходила, — додає пенсіонер Віктор Несенюк. — Нашо такий хлопець, як він грошей пожалів на поздравлєніє, купив тільки половину борда. Якби любив, то купив би весь, бо так над дівчиною поіздівалися. Якби таке зробили з моєю дочкою, я б голову відкрутив цьому зятю.
— Певно, ця дівчина не вінницька, бо мені було би стидно в очі людям дивитися, якби мене намалювали з таким язиком. Спортили тій Ларисі весь день рождєнія, — долучається до розмови продавець насіння Галина Шиманова, 61 рік. — Це ж придумати — нормальна дівчина з метровим язиком.
Біґ-борд належить київській рекламній агенції "Постер".
— Реклама морозива замовлена до кінця липня, — розповідає менеджер компанії Олег. — Нам заплатили 1200 гривень на місяць — ми розмістили і маємо вчасно зняти. А що там зображено, нас не хвилює.
Рекламу на замовлення фірми з виробництва морозива виготовило рекламне агентство "Оґілві". Знімок дівчини купили в фотобанку, де зображення продають від 100 до $1 тис., а привітання і довгий язик придумали спеціалісти агенції.
— Така реклама коштує кілька тисяч доларів, — пояснюють менеджери агенції. — Це ж суперкреатив, свіжа ідея. Бачите, яка реакція.
Рекламу дівчини з язиком розмістили в Сумах, Миколаєві, Кривому Розі та Одесі. За кілька тижнів з'являться нові біґ-борди з неіснуючим депутатом Піоном Газовим і працівниками видуманого банку, які теж тягнуть язики до морозива.
Коментарі