понеділок, 25 липня 2011 07:45

Для реклами морозива дівчині домалювали язика

Автор: фото: Валентина МУРАХОВСЬКА
  У Вінниці навпроти залізничного вокзалу встановили біґ-борди із зображенням дівчини з довгим язиком. Такий самий поставили біля центрального універмагу. Власники торгової марки сподіваються, що така реклама допоможе вінничанам запам’ятати їхній товар
У Вінниці навпроти залізничного вокзалу встановили біґ-борди із зображенням дівчини з довгим язиком. Такий самий поставили біля центрального універмагу. Власники торгової марки сподіваються, що така реклама допоможе вінничанам запам’ятати їхній товар

Минулого тижня у Вінниці на залізничному вокзалі з'явився біґ-борд. На одній половині хлопець Вадим вітає дівчину Ларису з днем народження. Іншу займає реклама морозива. Дівчині домалювали довгого язика, який вона тягне через весь плакат до морозива, і написали "Готуйте язички".

Навпроти біґ-борда — кінцева зупинка маршруток. 19 липня близько 15 людей чекають маршрутку №61. 6-річний хлопчик просить матір купити морозиво як на біґ-борді.

— Нельзя, — строго відказує жінка. — Будеш їсти таке морозиво, станеш зміюкою, як ота дєвочка.

У черзі починають сміятися.

— Треба дівчині сказати, щоб заміж за того Вадіма не виходила, — додає пенсіонер Віктор Несенюк. — Нашо такий хлопець, як він грошей пожалів на поздравлєніє, купив тільки половину борда. Якби любив, то купив би весь, бо так над дівчиною поіздівалися. Якби таке зробили з моєю дочкою, я б голову відкрутив цьому зятю.

— Певно, ця дівчина не вінницька, бо мені було би стидно в очі людям дивитися, якби мене намалювали з таким язиком. Спортили тій Ларисі весь день рождєнія, — долучається до розмови продавець насіння Галина Шиманова, 61 рік. — Це ж придумати — нормальна дівчина з метровим язиком.

Біґ-борд належить київській рекламній агенції "Постер".

— Реклама морозива замовлена до кінця липня, — розповідає менеджер компанії Олег. — Нам заплатили 1200 гривень на місяць — ми розмістили і маємо вчасно зняти. А що там зображено, нас не хвилює.

Рекламу на замовлення фірми з виробництва морозива виготовило рекламне агентство "Оґілві". Знімок дівчини купили в фотобанку, де зображення продають від 100 до $1 тис., а привітання і довгий язик придумали спеціалісти агенції.

— Така реклама коштує кілька тисяч доларів, — пояснюють менеджери агенції. — Це ж суперкреатив, свіжа ідея. Бачите, яка реакція.

Рекламу дівчини з язиком розмістили в Сумах, Миколаєві, Кривому Розі та Одесі. За кілька тижнів з'являться нові біґ-борди з неіснуючим депутатом Піоном Газовим і працівниками видуманого банку, які теж тягнуть язики до морозива.

Зараз ви читаєте новину «Для реклами морозива дівчині домалювали язика». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути