Парламент Норвегії ухвалив поправки до закону про маркетинг про заборону використання оброблених фотографій у рекламі й дописах у соцмережах блогерів.
Автори ініціативи вважають, що це сприятиме в боротьбі з нав'язаними стандартами вроди, пише Vice.
72 депутати проголосували "за", а 15 – "проти". Формальний глава держави, король Норвегії, має його підписати, щоб закон набув чинності.
Законопроєкт зобов'язує позначати спеціальним маркуванням усі рекламні оголошення, в яких була ретушована форма чи розмір тіла або шкіра. Це також стосується й фільтрів, які часто застосовують перед зніманням відео чи фото.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як виглядають українські зірки без макіяжу і фільтрів
Закон поширюється й на контент блогерів у соцмережах, якщо вони "отримують будь-яку оплату чи іншу вигоду" з ретушованих фото й відео.
Порушення закону може призвести до штрафів або навіть ув'язнення.
"Сподіваємося, що ці положення стануть корисним і значущим внеском у протидію негативному впливу такої відретушованої реклами, зокрема на дітей і молодь", - ідеться у зверненні міністерства до парламенту.
Низка блогерів Норвегії схвально сприйняла новий закон. Деякі з них навіть запропонували поширити дії ініціативи на всі відредаговані фото.
Victoria's Secret є чи не найпопулярнішим брендом жіночої спідньої білизни. Постійних моделей компанії називали "ангелами" за ідеальність і недосяжність. Але з активним розвитком руху бодипозитиву більшість шанувальників почали критикувати бренд, а їхню концепцію назвали застарілою та сексистською. Під натиском громадськості власники Victoria's Secret заявили, що замість "ангелів" тепер буде VS Collective. "Обличчям бренду тепер будуть жінки, відомі досягненнями, а не формами" – кажуть у компанії.
Коментарі