Американський бізнесмен Ілон Маск попередив про можливе банкрутство Twitter у першому зверненні до співробітників компанії.
Він заявив, що якщо Twitter не почне приносити більше грошей, то на цю компанію чекає банкрутство. Маск попередив працівників на тлі бурхливого початку керівництва соціальною мережею: протягом двох тижнів він звільнив половину працівників Twitter і більшість топменеджерів. І наказав співробітникам припинити працювати з дому. Про це передає Bloomberg.
Керівник Йоель Рот, який до 10 листопада був частиною нової керівної команди Маска, пішов з Twitter. Інша керівниця, Робін Віллер, також подала у відставку, але Маск переконав її залишитися, повідомили джерела виданню.
Викуп вивів Twitter з-під контролю публічних ринків. І водночас Маск навантажив компанію боргом майже на $13 млрд, який тепер перебуває в руках семи банків Волл-стріт. Вони не змогли передати його інвесторам.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Статки Ілона Маска впали нижче $200 мільярдів: що сталося
Довіра до компанії впала так швидко, що навіть до коментарів бізнесмена про банкрутство деякі фонди пропонували викупити кредити лише за 60 центів за долар. Ця ціна зазвичай призначена для компаній, які перебувають у тяжкому фінансовому становищі.
У зверненні до персоналу Маск зробив декілька суворих попереджень. Зокрема співробітники мають готуватися до 80-годинного робочого тижня. Буде менше офісних привілеїв, як-от безплатна їжі. Також Маск поклав край гнучкості епохи пандемії, яка дозволяла працівникам працювати з дому.
Коли його запитали про перспективу виснаження, Маск сказав: "Нам усім потрібно бути хардкорнішими".
Обговорюючи фінанси й майбутнє Twitter, мільярдер сказав, що компанії необхідно терміново діяти, щоб створити продукт за підпискою Twitter Blue вартістю $8 на місяць, за який користувачі захочуть платити з огляду на відмову рекламодавців.
Американський мільярдер і новий керівник компанії Twitter Ілон Маск може зробити соцмережу Twitter платною для всіх користувачів.
Бізнесмен і його радник Девід Сакс обговорювали ідею зробити соцмережу платною для більшості або для всіх користувачів. Наприклад, соцмережа може бути доступна користувачеві обмежену кількість часу, після чого для завантаження сторінки йому знадобиться передплата.
Коментарі