понеділок, 03 грудня 2018 07:25

Як проїхати на електромобілі більше

 

Головним недоліків залишається відносно невеликий пробіг на одному заряді.

Gazeta.ua зібрала добірку найкорисніших порад, які допоможуть електромобілю протриматися на ходу довше.

Не морозите

Проблема запасу ходу електрокарів посилюється з настанням холодів. Від -15 ° С до -25 ° С ефективність силової установки падає приблизно на 20%. Перш за все це проявляється в падінні корисної ємності тягової батареї. У діапазоні від -25 до -30 ° С віддача падає на 50%, і тут акумулятори доводиться заряджати помітно частіше, ніж звичайно. Під час інтенсивної їзди машина прогрівається і відновлює свої властивості.

Варто не залишати електрокар ночувати на закритому паркінгу, а краще - в опалювальному гаражі.

Не їхати проти вітру

Є цілий ряд процесів, які небажано виконувати проти вітру. У їх числі - їзда на електрокарі. Звичайно, рекомендація досить умовна, але заради економії енергії доведеться змиритися зі складнощами її виконання. І поки контролювати потоки повітря в атмосфері ми не вміємо, а прогрес зайшов занадто далеко, щоб їздити лише при попутному вітрі, можна просто відмовитися від будь-яких додаткових елементів, що змінюють аеродинаміку. Справа в тому, що автовиробники роблять екстер'єр своїх машин якомога більше аеродинамічним. Покупці ж часто намагаються переробити машину "під себе" і цим самим порушують тонкий баланс.

Навіть заміна склоочисників на авто може вплинути на аеродинаміку та знизити далекобійність.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Яким буде перше серійне авто Mazda

Тушити світло

У більшості електрокарів є звична 12-вольтна батарея для живлення допоміжних систем, однак деякі моделі для живлення всього бортового обладнання використовують єдину - тягову. У цьому випадку використання допоміжних функцій варто мінімізувати. Серед головних ворогів дальнобійності - кондиціонер. Його компрессів вимагає великих витрат.

Взувати правильно

Вибір шин помітно впливає на їздові характеристики, комфорт, безпеку і витрату палива. У випадку з електромобілями всі ці особливості тільки посилюються. Миттєвий крутний момент дає додаткове навантаження на шини і, як наслідок, швидкий знос протектора. Ідеальними для електрокара будуть шини з простим і "гладким" асиметричним малюнком протектора і мінімальною кількістю виступів. Так можна знизити опір кочення і витрат енергії.

Німецька компанія Audi показала прототип електричного седана e-tron GT. Його покажуть на автосалоні в американському Лос-Анджелесі. За кілька днів до офіційної прем'єри в Audi опублікували короткий відеоролик з тизером новинки. Дизайн майбутнього електромобіля, буде витриманий в стилістиці моделей марки.

Зараз ви читаєте новину «Як проїхати на електромобілі більше». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути