Головним недоліків залишається відносно невеликий пробіг на одному заряді.
Gazeta.ua зібрала добірку найкорисніших порад, які допоможуть електромобілю протриматися на ходу довше.
Не морозите
Проблема запасу ходу електрокарів посилюється з настанням холодів. Від -15 ° С до -25 ° С ефективність силової установки падає приблизно на 20%. Перш за все це проявляється в падінні корисної ємності тягової батареї. У діапазоні від -25 до -30 ° С віддача падає на 50%, і тут акумулятори доводиться заряджати помітно частіше, ніж звичайно. Під час інтенсивної їзди машина прогрівається і відновлює свої властивості.
Варто не залишати електрокар ночувати на закритому паркінгу, а краще - в опалювальному гаражі.
Не їхати проти вітру
Є цілий ряд процесів, які небажано виконувати проти вітру. У їх числі - їзда на електрокарі. Звичайно, рекомендація досить умовна, але заради економії енергії доведеться змиритися зі складнощами її виконання. І поки контролювати потоки повітря в атмосфері ми не вміємо, а прогрес зайшов занадто далеко, щоб їздити лише при попутному вітрі, можна просто відмовитися від будь-яких додаткових елементів, що змінюють аеродинаміку. Справа в тому, що автовиробники роблять екстер'єр своїх машин якомога більше аеродинамічним. Покупці ж часто намагаються переробити машину "під себе" і цим самим порушують тонкий баланс.
Навіть заміна склоочисників на авто може вплинути на аеродинаміку та знизити далекобійність.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Яким буде перше серійне авто Mazda
Тушити світло
У більшості електрокарів є звична 12-вольтна батарея для живлення допоміжних систем, однак деякі моделі для живлення всього бортового обладнання використовують єдину - тягову. У цьому випадку використання допоміжних функцій варто мінімізувати. Серед головних ворогів дальнобійності - кондиціонер. Його компрессів вимагає великих витрат.
Взувати правильно
Вибір шин помітно впливає на їздові характеристики, комфорт, безпеку і витрату палива. У випадку з електромобілями всі ці особливості тільки посилюються. Миттєвий крутний момент дає додаткове навантаження на шини і, як наслідок, швидкий знос протектора. Ідеальними для електрокара будуть шини з простим і "гладким" асиметричним малюнком протектора і мінімальною кількістю виступів. Так можна знизити опір кочення і витрат енергії.
Німецька компанія Audi показала прототип електричного седана e-tron GT. Його покажуть на автосалоні в американському Лос-Анджелесі. За кілька днів до офіційної прем'єри в Audi опублікували короткий відеоролик з тизером новинки. Дизайн майбутнього електромобіля, буде витриманий в стилістиці моделей марки.
Коментарі