Вихідними у Кам'янці-Подільському відбулося ралі в класичних автомобілях "Від фортеці до фортеці". Захід пройшов у межах Другого міжнародного фестивалю стилю "Ретрофест" за підтримки Комітету історичних автомобілів.
"Кам'янець-Подільський - місто з великою ралійною історією. Місцева траса відома на всю Європу унікальним трампліном. Такого в Україні більше не має. Тут вперше в Україні відбулася перша класична гонка. Кам'янець - дуже красиве місто, має багато мальовничих пейзажів. Влаштовувати ралі у таких місцях - одне задоволення", - каже Gazeta.ua голова Комісії ретро-руху історичних автомобілів України Роман Щипков.
Участь у заході взяли 25 екіпажів. Їх поділили на три категорії, згідно з Міжнародною класифікацією FIVA. До класу G потрапили автомобілі, виготовлені до кінця 1976-го. До класу F - після 1976-го. У ралі також брали участь автомобілі класу "Національний".
Маршрут ралі довжиною 50 км пролягав від мурів фортеці до "Подільських товтрів". На старті учасникам ралі видали годинник для фіксації часу та маршрут. Основним завданням для учасників було правильне проходження всієї дистанції з дотриманням Правил дорожнього руху.
Обов'язкова була фіксація часу в Дорожній карті на контрольних пунктах. До них автомобілі мали прибувати за розкладом. Випередження часу чи запізнення карали штрафом.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Пишні спідниці та стримане бікіні - показали еволюцію купальників
"Фестивалі ретро автомобілів - це технічний захід. Вони цікаві тоді, коли, крім виставок та презентацій машин, є рух. Це цікаво і для учасників фестивалю, і для глядачів. Участь у ралі - це розвага, хоч і важка. Завдяки такому виду спорту учасники можуть мобілізуватися, розважитися. Таким чином глядачі можуть побачити, на що здатні старі машини", - розповідає Євген Смирнов з Києва. Чоловік - власник ГАЗ-21 "Волга" 1960 року випуску. У ралі в ретро машинах бере участь не вперше. У Кам'янці-Подільському посів друге місце у класі G.
Першість у цьому класі отримав Ігор Лащенко з Києва. Він разом із сім'єю їхав в унікальному ЗІМ "Фаєтон" 1949 року випуску.
У класі "Національний" участь взяли 4 автомобілі. Це - машини марки ЗАЗ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Назад у час олімпійського ведмедика та найсмачнішого "Пломбіру" - у Кам'янці-Подільському відбувся фестиваль ретроавтомобілів
Перше місце посів екіпаж з Кам'янці-Подільського. Олександр Тукачов та його ЗАЗ 65 - активні учасники різних ретрофестивалів. Перемогу у ралі здобули вперше.
"Запорожець" - це машина для душі. Автомобіль дуже капризний. Він любить, коли його плекають та вкладають у нього гроші. Купив машину у 1992-му за 100 доларів. Стільки ж вклав, щоб вона поїхала. "Запорожець" був у поганому стані. Притягнув його додому на тросі. Зараз можу брати участь у таких заходах", - розповідає Кузьмич. Так називають Олександра Тукачова друзі та знайомі. Прізвисько дістав за схожість з героєм фільму "Особливості національного полювання". Для підтримки іміджу на "Ретрофест" чоловік одягнув шапку-вушанку.
Першість у заїзді класу F посів Ford P4b 20M. Пілот Дядя Фара та його незмінний штурман Вєрочка прибули на фестиваль з Харкова.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Показали автомобіль секретаря Адольфа Гітлера
Кілька тижнів тому у Львові відбулися перегони на старовинних автомобілях у рамках фестивалю Leopolis Grand Prix 2017. У гонках взяло участь понад 5 десятків машин. Вперше подібні перегони у Львові відбулися 1930 року. Тоді проводили кільцеві перегони міськими вулицями.
Коментарі