Китайські автовиробники разом із чиновниками уважно стежать за німецькими заводами, які планують закривати, зокрема звертаючи увагу на об'єкти Volkswagen.
Про це агентству Reuters повідомило джерело, обізнане з ситуацією.
Ця угода може стати однією з найбільш політично чутливих інвестицій Китаю в Німеччині, де розташовані одні з найвідоміших і найстаріших автомобільних брендів.
Volkswagen, який довгий час був символом німецької промислової потужності, нині стикається з викликами, спричиненими глобальним економічним спадом, скороченням попиту та переходом до екологічних технологій.
Китайські компанії вже вклали кошти в різні сектори найбільшої економіки Європи, зокрема в телекомунікації та робототехніку, проте традиційне автомобілебудування поки залишається для них недосяжним. Тим не менш, Mercedes-Benz має двох великих китайських акціонерів.
Придбання німецьких заводів дозволить Китаю посилити свій вплив у стратегічній галузі та уникнути митних зборів ЄС на електромобілі, імпортовані з Китаю.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Tesla відкликає 239 тис. авто в США: які виявили несправності
Хоча заявки можуть надходити від приватних компаній, державних підприємств або спільних структур, китайський уряд, ймовірно, братиме участь у процесі ухвалення таких рішень з самого початку.
Автовиробник Chery заявив Reuters, що досліджує можливості організації виробництва в Європі. За словами представника компанії, купівля вже існуючого заводу прискорить запуск виробництва.
Інша компанія, BYD, повідомила, що має довгострокову стратегію виходу на європейський ринок, яка не залежить від поточних політичних умов.
Остаточні інвестиційні рішення залежатимуть від позиції нового уряду Німеччини щодо Китаю після виборів у лютому.
Нинішній уряд Німеччини, на відміну від періоду канцлерства Ангели Меркель, намагається зменшити залежність країни від Китаю, попри багаторічне тісне співробітництво.
Японський автовиробник Toyota планує побудувати у Китаї новий завод з виготовлення електромобілів. На ньому хочуть випускати в основному преміальні моделі під маркою Lexus. Компанія уже веде роботу з метою придбати ділянку землі у Шанхаї для реалізації цього проєкту.
На думку експертів, Toyota прагне повернути втрачені позиції на зростаючому китайському ринку електромобілів. Японські автомобілебудівники, які здебільшого дотримуються виробництва традиційних автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння, зараз мають труднощі на ринку КНР. Виробники електромобілів ведуть запеклу цінову війну.
Коментарі