Вартість битого автомобіля, порівняно із цілим, падає на понад 15%. При чому це навіть після невеликих ДТП.
Портал Gazeta.ua пропонує 3 поширених несправностей автомобіля при аварії на швидкості до 60 км/год.
Скрипи
Навіть за мінімальних ушкоджень без деформації лонжеронів, підрамників чи порогів ходова частина машини може постраждати. Після удару в задній бампер чи одне із задніх крил нерідко деформується кріплення глушника й він починає тертися об пружини, видаючи неприємний металевий скрип. Крім цього, поширеною проблемою є незначне перекошення внутрішніх металевих панелей кузова. За наявності пластикової обшивки навколо них також з'являється неприємний звук.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як перетворити 20-річне авто на сучасне
Протікання кузова
Більшість деталей кузова скріплюють між собою за допомогою точкового зварювання. Достатньо зламати кілька точок зварюваного шва, як кузов починає грати в певному місці й втрачає жорсткість. Саме таке відбувається при ДТП. Нерідко власники машин після аварій скаржаться на протікання кузовів в районі панелі приладів чи над педальним відсіком.
Перебої з електрообладнанням
Найпоширеніша проблема з роботою електрообладнання – поганий контакт. Нерідко контакт між дротами, в клемах і роз'ємах стає гіршим після деформації кузова або удару. Перш за все страждають контакти обігрівача заднього скла і пристрої, які беруть масу від кузова.
Станом на початок 2021 року середній вік легкових автомобілів в Україні становить 22,7 років. З таким показником український автопарк — найстаріший в Європі. Для порівняння, середній показник по ЄС для легкових автомобілів вдвічі менше — 10,8 років
Коментарі