Компанія Jaguar представила нову систему повного приводу для седанів XF і XJ 2013 модельного року. Повнопривідні версії британських "кішок" будуть оснащуватися тільки наддувним бензиновим V6 і 8-ступінчастим "автоматом".
Під капотом седанів XF і XJ з шильдиком 3,0 AWD на кришці багажника - новий бензиновий 3-літровий мотор V6 S/C з прямим впорскуванням палива і механічним компресором. Мотор видає 340 к.с. і 450 Нм і розгонить повнопривідні седани до "сотні" за 6,4 сек. Максимальна швидкість обмежена на рівні 250 км/год. У парі з двигуном працює 8-ступінчастий "автомат" фірми ZF, оснащений системою Start/Stop, що заощаджує до 5% палива.
У системі повного приводу Jaguar передачею крутного моменту на передній міст завідує багатодискове зчеплення. При їзді по сухим дорогах ця муфта "розпускається" і основна частка тяги йде на задні колеса, зберігаючи задньопривідні звички машини. На передню вісь момент передається при старті з місця, а також при активній пробуксовці задніх коліс. В останньому разі муфта може повністю замикатися, доводячи розподіл тяги між осями до співвідношення 50:50.
Під повний привід також була перенастроєна програма управління амортизаторами Adaptive Dynamics (стандартна комплектація на XJ AWD, опція для XF). У підвісках - нові пружини, амортизатори і стабілізатори поперечної стійкості. При цьому нові шланги гідропідсилювача керма і нові передні поворотні кулаки дозволили домогтися відгуку рульової системи, як на задньопривідних автомобілях. Крім цього під систему AWD змінені кріплення мотора, доопрацьована випускна система і паливні магістралі.
Нагадаємо, Jaguar оголосила про зміну фірмового логотипу.
Коментарі