субота, 11 лютого 2017 12:05

Лев, діамант та шестерні: історія французьких автологотипів
5

Французький автопром відомий такими марками, як: Citroen, Peugeot, Renault, Venturi та Bugatti. Останні дві випускають спортивні та преміум-автомобілі.

Кожен виробник має свою історію створення фірмових логотипів.

Citroen

 

Емблема автомобілів Citroen існує з 1919 року. Вона схожа на "ялинку". Та насправді це схематичне зображення зубців шевронного колеса. Саме з випуску цих шестирней починав засновник французької компанії Андре Сітроен.

Якось він випадково на задньому дворі невеликого заводу натрапив на шестерні незвичайного вигляду, яких раніше ніколи не бачив. Вони мали зубчасті колеса. Сітроен викупив патент на шестерні, технічно допрацював і назвав шевронними колесами.

Це шестерня з V-подібними зубами. Така будова зубців вирішує проблему осьової сили - не потрібно встановлювати вали і підшипники.

Практично 100 років логотип був незмінним. Лише в 2009 році дизайнери заокруглили на сучасний манер дві гострі "вершини" емблеми.

Peugeot

 

Автокомпанія починала з виробництва велосипедів.

Лев на емблемі запозичили з прапора провінції Франш-Конте, де спочатку знаходилась невелика мануфактура Peugeot. Емблему створив ювелір Жульєн Блазер у 1847 році. Тоді лев стояв на стрілі. Це символізувало міцність та швидкість продукції Peugeot.

За час свого існування лев на емблемі неодноразово змінювався:ставав дибки, відкривав пащу, розвертався в іншу сторону або зображували лише його голову.

У 2010 році у лева прибрали язик і зробили більш округлим.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Духові екстазу" Rolls-Royce виповнилось 106 років: як це було

Renault

 

Ромб, що нагадує алмаз з'явився у 1925 році. Спочатку, у 1900 році на емблемі французьких автомобілів зображали ініціали трьох братів Рено: Луї, Фердинанда і Марселя. Через шість років з'являється абсолютно нове лого - вид автомобіля спереду.

У 1919-му літери в логотипі замінили на зображення танка, тоді для Renault були саме такі пріоритети.

Сучасну версію логотипу представив французький художник Віктор Вазарелі в 1972 році.

Емблема алмазу символізує міцність автомобілів. А дехто вважає, що це слід від траків танка.

У 2004 році на емблемі з'явився жовтий фон, а в 2007 році внизу додали назву марки.

Venturi

 

Французька автокомпанія з 1985 року створює спортивні машини на базі Ferrari і Porsche.

Зовні автомобілі Venturi нагадують Ferrari.

Модель 1994 року Venturi 400GT з 400 к.с. - найперший автомобіль в світі, який мав у стандартній комплектації гальма з вуглецевого волокна.

Емблема цієї марки - червоний овал з синім гербовидним трикутником. Всередині нього зображений птах з розпростертими крилами.

Bugatti

 

Автомобільна компанія виробляє гоночні, спортивні та елітні автомобілі. Її заснував у 1909 році промисловець Етторе Бугатті.

Компанія проіснувала до 1963 року - смерть засновника марки зіграла свою роль. За цей час випустили всього 6 моделей.

Логотип Bugatti існує з 1909 року. Це червоно-чорно-білий овал із 60 перлинами на краях і стилізованими ініціалами засновника марки Етторе Бугатті. Червоний колір в емблемі втілює пристрасть та енергію, чорний - мужність і перевагу продукції компанії, білий - благородство, елегантність і чистоту.

Зараз ви читаєте новину «Лев, діамант та шестерні: історія французьких автологотипів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути