"Перший в світі компактний фургон" офіційно представила компанія Mini. Женевський концепт Mini Clubvan перетворився на серійну модель і отримав значний вантажний відсік разом з обширною гамою силових агрегатів. Продажі стартують восени.
Clubvan отримав тільки два посадочні місця - інший простір віддано вантажному відсіку, обсяг якого становить 860 л. Довгоміри в нього не завантажиш - максимальна довжина багажника не перевищує 1150 мм, але для перевезення поклажі в міських умовах Clubvan повинен підійти оптимально: він здатний прийняти на борт до 500 кг вантажу. Вантажний відсік відокремлений від пасажирських місць сітчастою перегородкою.
За оперативність доставки відповідає гамма з трьох силових агрегатів. На роль базового традиційно призначений 1,6-літровий мотор потужністю 98 к.с., що прискорює універсал до 100 км/год за 11,1 секунди і витрачає близько 5,5 л/100 км. Старшим бензиновим мотором стала його 122-сильна версія: з таким двигуном Clubvan на 1,3 секунди швидше і здатний розігнатися до 201 км/год, а не до 185.
Не обійшлося і без дизеля. Зі 112-сильним силовим агрегатом універсал стає вельми економічним, витрачаючи всього 3,9 л/100 км шляху. Але й тихоходом його не назвеш - 10,2 секунди до 100 км/год для розвізного фургона цілком непогано. Тільки для дизельної версії буде доступний опціональний 6-ступінчастий "автомат", тоді як інші універсали задовольняються базовою 6-ступінчастою МКПП.
Прем'єра серійного Mini Clubvan відбудеться наприкінці червня на гудвудском "Фестивалі швидкості", а в продаж новинка надійде восени цього року.
Коментарі