Компанія Volkswagen показала в Нью-Делі доопрацьований варіант передсерійного прототипу Taigun.
Німці кажуть, що цей помаранчевий позашляховик максимально наближений до конвеєрного варіанта, який з'явиться в автосалонах світу в 2015 році.
Виробник стверджують, що потенційні покупці авто хотіли мати простий доступ до запаски та більший об'єм багажного відсіку у серійній машині. Задовольнити ці вимоги допомогло перенесення запасного колеса з салону на задні двері.
Довжина машини, як і раніше, не перевищує 4 метрів (3,95 з запаскою), ширина сягає 1,73 метра, а висота - 1,57 метра. Колісна база в 2,47 метра і маса 998 кілограмів не змінилися.
Під капотом невеликого паркетника - трициліндровий бензиновий мотор з віддачею близько 110 кінських сил і тягою до 176 Нм (при 1500 об/хв). Управляється моноприводний кросовер шестиступінчастою механічною коробкою передач. Першу сотню автомобіль набирає за 9,2 секунди. Максималка обмежена відміткою в 186 кілометрів на годину. Німці пообіцяли витрату у 4,7 літра на сотню і 1000 кілометрів на одному баку.
Німці кажуть, що цей помаранчевий позашляховик максимально наближений до конвеєрного варіанта, який з'явиться в автосалонах світу в 2015 році.
Виробник стверджують, що потенційні покупці авто хотіли мати простий доступ до запаски та більший об'єм багажного відсіку у серійній машині. Задовольнити ці вимоги допомогло перенесення запасного колеса з салону на задні двері.
Довжина машини, як і раніше, не перевищує 4 метрів (3,95 з запаскою), ширина сягає 1,73 метра, а висота - 1,57 метра. Колісна база в 2,47 метра і маса 998 кілограмів не змінилися.
Під капотом невеликого паркетника - трициліндровий бензиновий мотор з віддачею близько 110 кінських сил і тягою до 176 Нм (при 1500 об/хв). Управляється моноприводний кросовер шестиступінчастою механічною коробкою передач. Першу сотню автомобіль набирає за 9,2 секунди. Максималка обмежена відміткою в 186 кілометрів на годину. Німці пообіцяли витрату у 4,7 літра на сотню і 1000 кілометрів на одному баку.
×
Коментарі