У німецькій федеральній землі Гессен 7 травня відкрито перший електричний автобан. На відрізку шляху довжиною близько 14 км на трасі A5 між Вайтерштадтом і Мьорфельденом по кілька разів на день проїжджатимуть електровантажівки різних компаній.
До середини 2020-го планують вивести на випробувальну трасу 5 фур на дизелі, оснащених додатковим електромотором, пише DW.
Федеральне міністерство охорони навколишнього середовища виділило на будівництво конструкції з підвісними електромережами 14,6 млн євро. На випробування електричного автобану, яке має тривати до кінця 2022-го, призначено додатково 15,3 млн євро. Відомство виділило на розробку електровантажівок понад 70 млн євро.
Раніше випробування електровантажівок проходили на приватних дорогах, розповіла представник міністерства Рита Шварцелюр-Зутер.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Із Києва до Дніпра за 4,5 год: побудують 4-смуговий автобан
"Плануємо побудувати підвісні мережі ще на 2 відрізках автобанів - у землях Шлезвіг-Гольштейн і Баден-Вюртемберг. Вантажівки - з електроприводом і струмоприймачем. Це особливо ефективне рішення на шляху до нешкідливих для довкілля вантажоперевезень", - каже Шварцелюр-Зутер.
Міністр інфраструктури України Володимир Омелян розповів, що проїзд на українських автобанах коштуватиме стільки ж, як в Європі.
Першою платною дорогою стане траса Львів – Краковець. Тендер на будівництво пообіцяв розпочати до кінця поточного року.
Коментарі