Верховна Рада реформуватиме страхову галузь. Відповідний законопроект зареєстрували у ВРУ.
Зокрема, документ передбачає поетапне підвищенняи розмірів страхових сум до рівня країн Європейського Союзу. Ці суми більше схожі на справжній захист постраждалих і забезпечити їх реально без суттєвого підвищення цін, - каже Gazeta.ua Мачей Шишко, голова правління страхової компанії PZU в Україні.
Проте, зараз Україна не готова повністю перейняти досвід Європейських країн.
"У Великобританії поліс автоцивілки для молодого водія коштує більше, ніж деякі вживані автомобілі, тому що ймовірність настання ризику у такого водія значно вище, ніж у досвідченого. Однак поліс можна здешевити, якщо страховка буде поширюватися на всю його сім'ю, і діятиме лише за умови спільної поїздки з одним з її членів. У нинішній ситуації реалізувати таке в Україні практично нереально. У першу чергу, через те, що вартість автоцивілки менше, ніж ціна 1 заправки повного бака палива. По-друге, вона фіксована і формується лише за кількома параметрами", - розповів Мачей Шишко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мінекономіки запустило сервіс для розрахунку вартості авто
Щодо підвищення ціни, потрібно комплексно переглядати як тарифи, так і страхове покриття, у тому числі і щодо життя та здоров'я потерпілих
"Ніякої справедливої ціни тут бути не може. Бити по кишені високоризикових водіїв неможливо. Яка різниця в ціні на автоцивілки для наших водіїв - один бак бензину або півтора? А ось якщо ціна буде варіюватися між вартістю бака бензину і подвійною вартістю машини - це вже інша історія. Якщо говорити про підвищення потрібно комплексно переглядати як тарифи, так і страхове покриття, у тому числі і щодо життя та здоров'я потерпілих. Хотілося б нагадати, що Україна як держава зобов'язалася наближати своє законодавство до вимог Директиви ЄС №2009/103/ЄС зі страхування цивільної відповідальності, де вказані мінімальні суми покриття обов'язкового страхування на рівні 1 млн. євро. Ці суми більше схожі на справжній захист постраждалих і забезпечити їх реально без суттєвого підвищення цін", - додав Мачей Шишко.
Також закон передбачає вдосконалення системи корпоративного управління МТСБУ. Як розповів Шишко, МТСБУ – це страховики, які об'єдналися для узгодження своєї роботи. В ідеалі діяльність цього об'єднання має бути непомітною для суспільства. Якщо кожен страховик буде працювати згідно закону, виконуючи свої зобов'язання, ніяких питань про управління та вдосконалення виникати не буде.
Коментарі