На вихідних у Львові відбулися перегони на старовинних автомобілях. Їх організували у рамках проведення фестивалю ретроавтомобілів Leopolis Grand Prix 2017. У гонках взяло участь понад 5 десятків машин. Вони мали зробити 4 кола трасою "Львівський трикутник", викладеною бруківкою. При цьому кожне коло треба було пройти за 310 секунд.
Всі машини організатори поділили за класом. У кожному був екіпаж із пілота й штурмана. На старті видавали спеціальний GPS-блок, він фіксував швидкість машин, час прибуття й відправлення. Перемогу отримував той екіпаж, який мав більшу кількість балів. У них сумувалися час, дотримання правил проїзду траси та інші показники.
"Наш екіпаж уже вдруге перемагає у своєму класі на перегонах у Львові. Торік ми також виграли кубок. У цих змаганнях потрібно тримати на контролі швидкість, не перевищувати її. І при цьому показати кращий результат по часу. Також важливі не лише певні навики водіння, а й робота штурмана", - говорить Gazeta.ua киянин Сергій Варенко, власник чехословацької Tatra 613 1976 року випуску. Він брав участь в перегонах під номером 77 у класі автомобілів С. Його штурманом був Ігор Воровський із клубу технічної класики Old Car Service. Друге місце у класі С посів також автомобіль цього клубу – коричневий Mercedes-Benz w116 із пілотом Павлом Лозовенком і штурманом Вадимом Навроцьким.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Швидкий Jaguar 1940-х років і найпотужніший кабріолет у світі - стартував ретрофестиваль Leopolis
У гонці взяв участь єдиний мікроавтобус Volkswagen Transporter 1963 випуску Еркі Тевере з Естонії. Він приїхав на захід своїм ходом. Його штурманом був Роман Щипков, голова Комісії історії автомобілізації і історичних транспортних засобів FAU (КІТС FAU).
Leopolis – найстаріший захід ретроавтомобілів в Україні. Його почали проводити із 1930 року. Тоді організовували кільцеві перегони міськими вулицями
Найстарішим учасником змагань був Ford T 1912 року випуску. На цьому автомобілі було складно долати підйоми, бо двигун не оснащений звичним бензонасосом. Пальне подається самотоком.
Місяць тому провели Old Car Land. У державний музей авіації у Києві привезли понад 900 старовинних автомобілів. Їх виставили на 15 гектарах музею серед майже 90 літаків.
Коментарі