пʼятниця, 15 липня 2016 19:45

Тест-драйв Ford Ranger: Рейнджер - друг фермера
23

Фото: Юрій Кардашевський

Цього року в Україні почали продавати оновлену версію пікапа Ford Ranger. Їх пропонують з подовженою або подвійною кабіною. Машини з двомісною кабіною, як і найповнішу комплектацію Wildtrack, привезуть лише під замовлення.

Перелік позашляхових пікапів в Україні представлений досить бідно: Toyota Hilux, Mitsubishi L200 та VW Amarok. Попри не високу популярність у Європі, Ford може отримати ще одного конкурента - Fiat Toro. Машину виготовили для Америки, але керівництво Fiat анонсувало продажі в Європі. Навіть якщо зарахувати Fiat у конкуренти - Ranger має найяскравіший дизайн серед усіх конкурентів. У Ford 2016 модельного року виразніша решітка радіатора та інший дизайн бампера. Це робить вигляд автомобіля агресивнішим.

Автор: Юрій Кардашевський
 

Машину продають з двигуном об'ємом 2,2 л. Цей агрегат забезпечує вантажопідйомність - 1081 кг. Він розганяє машину до 175 км/год. Але й цього забагато: високий кліренс створює дискомфорт на таких високих швидкостях.

На перший погляд може здатися, що об'єм двигуна замалий, але коли починаєш рух - сумнів розвіюється. На Ranger комплектації Limited стоїть електронний тахометр, який зображений у стилі аналогового. Коли автомобіль відчуває, що потрібно перемкнути передачу на вищу - загорається спеціальний індикатор. Навіть на 5 з 6 передачі на швидкості 80 км/год під гору загорається індикатор, що потрібно перейти на вищу передачу, щоб зекономити пальне. Тобто двигун досить еластичний.

Автор: Юрій Кардашевський
 

Повний привід можна підключати у двох варіантах: звичайний та понижений. Перейти із заднього приводу на повний можна на швидкості до 120 км/год.

Машина важить 2,1 тон, але й з двигуном на 2,2 л. має приємну динаміку, як для комерційного автомобіля. Потенціал двигуна реалізований в крутний момент, який становить 385 Нм, які мотор досягає на обертах від 1,5 до 2,5 тис. Потужність - 160 к.с. Ця силова установка витрачає 8 л. пального у змішаному режимі. Виробник заявив витрату в місті на рівні 9,6 л., а на трасі - 7. На ручній коробці перемикання передач витрата ще менша - 6,1 / 6,5 / 7,1 л.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Великий салон і мала витрата палива — тест-драйв Nissan Sentra

Є й варіант дизельного агрегата об'ємом 3,2 л, але в Україну такі машини не завозять, оскільки ті попадають під податок на розкіш. Машину з таким двигуном можна замовити, як і варіант двомісної кабіни.

Автор: Юрій Кардашевський
 

Ford Ranger може тягти причіп масою до 3,5 тон. У всіх версія Ranger є система TSC. Вона запобігає розхитуванню причіпа. Щодо систем безпеки, то на пікапі, крім звичних ABS та ESP, є системи запобігання перекидання машини, допоги при спуску, початку руху на схилі та екстренного гальмування. Ці функції роблять машину безпечнішою. Хоча й крім цього, авто отримало 5 зірок за краш-тест по методиці Euro NCAP — найкращий показник. Крім цього, щодо міцності кузова, то кришка багажника витримує вагу 300 кг, що робить завантаження у кузов зручнішим.

Автор: Юрій Кардашевський
 

Машина підійде фермерам, лісничим чи підприємцям, які возять не великі вантажі по бездоріжжю. Розміри кузова - 1 847 на 1 560 мм. Висота навантаження - 83,5 см. Туди можна завантажити квадроцикл чи мотоцикл або ж велосипеди. Тож ця машина підійде любителям активного відпочинку.

Машина у заводському варіанті долає брід завглибшки до 80 см, а якщо вивести повітряний фільтр на дах - можна заїхати й глибше. Пікап має хороші позашляхові якості - кут заїзду та з'їзду становить 28 градусів. На бік можна машину нахилити на 25 градусів і вона не "ляже". Кліренс становить 23,2 см. Крім цього, є можливість блокувати задній та міжосьовий диференціали, що ще більше збільшує прохідність пікапа.

Одна з головних фішок Ford Ranger - почувати себе посеред поля у приємному автомобілі. Машина пропонує комфорт на рівні середньостатистичного легковика, чого для вантажівки більше, ніж досить. З-за керма добре видно габарити машини. Дзеркала заднього огляду великі, але щоб припаркуватися задом є кращий варіант - посередині панелі приладів є мультимедійний центр.

Автор: Юрій Кардашевський
 

На ньому відображається картинка із камери заднього огляду. Вона також будує траекторію руху, відповідно до положення керма. У комплектації Limited салон шкіряний. Крім підстаканників попереду, на задньому сидінні є підлокітник із двома підстаканниками. Також позаду є дві розетки - на 12 та 230 вольт.

Автор: Юрій Кардашевський
 

Ціни на Ford Ranger стартують від 730 тис грн. На авто буде подовжена кабіна, 2,2-літровий двигун, який працює із 6-ступеневою механічною коробкою передач. З опцій запропонують кондиціонер, системи допомоги (ABS, ESP, ROM - система запобігання перекиданню та інші).

Комплектація Limited, яка була у розпорядженні Gazeta.ua коштує 977 тисяч із МКПП, та трохи більше мільйона за автомобіль із автоматичною КПП.

Переваги:

Приємна ціна та більша вантажопідйомність, ніж у конкурентів

Економний двигун

Багате оснащення

Приємний дизйн

Хороша шумоізоляція

Недоліки:

Якщо їхати без вантажу - машину трохи трясе на поганій дорозі

Зараз ви читаєте новину «Тест-драйв Ford Ranger: Рейнджер - друг фермера». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі