З минулого року в Україні продають новий Nissan Qashqai - модернізовану версію другого покоління кросоверів цієї моделі. Коштують такі від 521 950 грн.
Щоб ближче познайомитися із новинкою, беремо її на тест-драйв у автосалоні на вул. Корабельній.
Знайомство
Дизайн автомобіля став виразнішим і трохи агресивнішим порівняно із попереднім поколінням. На це вплинула повністю змінена лицева панель – фари, бампер, решітка радіатора, капот. Іншим став задній бампер і ліхтарі. На даху почали встановлювати антену у формі акулячого плавника.
У нас на тесті автомобіль у максимальній комплектації "Текна". Вона вирізняється великою кількістю всіх можливих для цієї моделі опції. Частину з них можна помітити зовні. Наприклад, фари зі світлодіодами, панорамний дах, дзеркала із вбудованими камерами, лобове скло із прикріпленою до нього системою зчитування дорожніх знаків і розмітки, водійська ручка дверей із кнопкою без ключового доступу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Великий багажник і хороша керованість - тест-драйв універсала Chevrolet Cruze
Це повнопривідний автомобіль із бензиновим 2-літровим двигуном і варіатором.
Оглядаємо багажник і салон
Багажник автомобіля – середнього розміру як для цього класу. Його місткість – 430 літрів. У разі потреби можна скласти задні сидіння.
Багажний відсік добре організований. Як і в вищих за класом позашляховиків Nissan, є фальш-підлога із двох елементів. Під нею – трохи простору для невеликих речей, які важливо в дорозі не пом'яти. У звичному місці запаски – низькочастотний динамік музичної системи. Біля нього лежить компресор. Ним у спущене колесо закачують спеціальний герметик.
Налаштовую переднє сидіння під свій зріст 188 сантиметрів і сідаю позаду. Сидячи на задньому дивані, мої коліна не впираються в передню спинку, місця для голови також достатньо. Спинки передніх сидінь оббиті пластиком позаду. Це практично, бо легко прибирати бруд. Під час перевезення дітей позаду також можна уникнути пошкодження мякої оббивки.
На моніторі між спідометром і тахометром завжди відображаються дорожні знаки. Їх сканує спеціальна система, встановлена на лобовому склі біля дзеркала заднього огляду
Шкода, що не встановили вентиляцію для пасажирів заднього сидіння. У попередньому Qashqai вона була. Поздовжній тунель підлоги позаду невеликий. Тому розташуватися по центру заднього дивану може й доросла людина.
За кермом
Посадка на водійському місці висока. Добре видно простір попереду. Налаштування керма й сидіння мають великий діапазон. На торпеді й панелі приладів мало що змінилося. Ергономіка збережена на хорошому рівні. На жаль, на відміну від попереднього покоління у центральному тунелі трансмісії у підстаканниках зникли дефлектори повітря.
Центральний підлокітник зручніше організований, ніж у вищого за класом "Х-трейла". У кришки є подвійне дно, де можна зберігати картки, гроші чи телефон. Також досконалішим і новішим є блок кнопок склопідйомників у водійських дверях. Всі кнопки мають підсвітку. Крім цього є функція підйому й опускання вікон в один клік.
Рушаємо
Затискаю гальма й торкаюся кнопки запуску двигуна – машина заводиться. Водійське крісло підсовує мене ближче до керма, дзеркала відчиняються. Переводжу важіль коробки передач у режим "драйв" і рушаю. Педаль газу чутлива, автомобіль швидко прискорюється. Обід керма став товстішим, діаметр – меншим, нагадує рульове колесо спортивного автомобіля. Загалом керування нового Qashqai точніше, ніж до рестайлінгу. Підвіска – жорсткіша.
Водійське крісло підсовує мене ближче до керма, дзеркала відчиняються
Після виїзду на проспект Олени Теліги у Києві потрапляю у пробку, всі автомобілі навколо їдуть не швидше 10 км/год. Попереду й праворуч ремонтують дорогу. Навіть на такій швидкості включається в роботу система Safety Plus (моніторинг "сліпих зон", виявлення втоми водія, попередження про перехресний рух, допомогу при паркуванні). Також електроніка попереджає звуком про автомобілі у мертвій зоні видимості. На жаль, у новинці немає індикаторів на стійках передніх дверей, які б попереджали про наближення ледь помітного транспорту. Такі були у попередньому поколінні Qashqai, також подібні встановлюють у на клас вищих "Х-трейлах".
Щоб швидше виїхати із пробки, виїжджаю на бордюр заввишки близько 18 сантиметрів, проїжджаю ділянкою дороги із щебеню і випуклих люків, рухаюся у напрямі виїзду проспекту Правди. У міських умовах із тягучками і великою кількістю світлофорів машина споживає близько 9,2 літрів бензину. Вмикаю економічний режим і з часом середня витрата скорочується до 8,8-9 літрів.
Після виїзду за місто притримуюся швидкості 90-100 км/год. Рухаюся у напрямі Львова. Машина добре тримає дорогу. Чим вищою стає швидкість, тим більш важчає кермо. Дрібні вибоїни в салоні не відчуваються. Крени автомобіля під час заходження у повороти зменшилися, порівняно із попередньою версією.
На моніторі між спідометром і тахометром завжди відображаються дорожні знаки. Їх сканує спеціальна система, встановлена на лобовому склі біля дзеркала заднього огляду. Двічі перетинаю смугу без увімкнення повороту – й лунає спеціальний сигнал. Це працює система контролю рядності руху.
Випробовую авто на швидкість – при 160 км/год керованість машиною хороша, ходова добре тримає дорогу під час поворотів і легких нерівностей дороги. Зменшую швидкість і вмикаю круїз-контроль, він тримає задану швидкість 105 км/год. Бортовий комп'ютер відображає витрату палива 6,5 літрів. Шумоізоляція стала відчутно кращою. Представники виробника розповідали, що вона поліпшена ще й для максимального якісного звучання музики. Заради цього навіть почали встановлювати товстіше скло у задній дверці багажника. А Qashqai, починаючи із цієї версії, у певних комплектаціях оснащують преміальною музичною системою Bose. Вона дає широкий діапазон звучання музики і чистий звук. Єдине, непогано було б, якби біля водійського місця було не одне, а хоча б два USB-порти. Інакше, увімкнувши на зарядку телефон, нікуди вставляти флешку із музикою.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Потужний 6-циліндровий двигун і море електроніки - тест-драйв Infiniti Q70
На двосмуговій дорозі вимикаю "круїз", бо автомобілі у моїй смузі рухають із дуже різною швидкістю. Під час обгонів зручно користуватися поворотниками Nissan – один раз торкаюся до важелі й поворот тричі миготить.
Коли повертаюся в свою смугу, назустріч вилітає позашляховик. Щоб уникнути зіткнення з ним, різко гальмую, притискаю машину на узбіччя із вологою землею – автоматично вмикається "аварійка" й спрацьовує АБС. Завдяки цьому Qashqai не заносить.
Ближче до Львова долаю частину шляху бездоріжжям. Підвіска добре відпрацьовує нерівності. У автомобіля повністю незалежна підвіска. У передньопривідних комплектаціях - спереду незалежна підвіска, позаду - балка. Тяги двигунові вистачає для підйому на круті схили. Найбільш різкі підйоми долаю обережно, щоб не пошкодити звіс переднього бампера. Цікаво, що автомобіль більшість часу їде на передньому приводі. Задні колеса автоматично підключаюся перед моментом пробуксовування передніх. При цьому ніяких звуків у салоні не відчутно.
До міста наближаюся, коли вже темно. Фари автомобіля приємно вирізняються від дорестайлінгового Qashqai. Вони значно яскравіше світять, охоплюють більше простору й автоматично направляють пучок світла у бік повороту керма. Надзвичайно зручною є функція перемикання дальнього світла на ближнє, коли наближаються зустрічні машини.
Під час тест-драйву я подолав на Nissan Qashqai 1287 кілометрів. Автомобіль став помітно збалансованішим. Особливо сподобалися нові сидіння. Вони мають пам'ять на два режими налаштувань і поперечну підтримку.
Новий добре підходить для пересування легким бездоріжжям, міських і міжміських поїздок.
Коментарі