Невдовзі українська армія може отримати повнопривідні версії Tata LPTA 713 TC. Такі використовують в Індії.
За своїми характеристиками індійська Tata перевершує російський аналог, при цьому має дуже привабливу ціну. А головне - дуже невибаглива в експлуатації, пише AUTO-Consulting.
Армійська модифікація Tata оснащена дизельним двигуном, потужністю 125 к.с. Вантажівка - повнопривідна, у ній знижений ряд трансмісії і збільшений кліренс. Вантажопідйомність Tata - 2500 кг. Це на 500 кг більше, ніж у ГАЗ-66. Вантажівка може буксирувати причіп масою до 5 т.
На шасі Tata LPTA 713 можна виготовити бортову армійську вантажівку, санітарний автомобіль, автомайстерню або носій озброєння (наприклад, для зенітної установки ЗУ-23). Її габаритні розміри: довжина - 5,75 м, ширина - 2,16 м. Маса вантажівки - 5,15 т.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Нацгвардії протестували надсучасний бронеавтомобіль
Уже пройшли перші випробування армійської Tata. Вони показали, що ця вантажівка перевершує ГАЗ-66, зберігаючи його головні риси - високу прохідність, компактність і міцну конструкцію.
"Бориспільський автозавод" готовий розгорнути виробництво цього автомобіля, як тільки отримають згоду від ВСУ. Обіцяють запропонувати різні модифікації вантажівки 4х4.
ГАЗ-66 — радянський вантажний автомобіль підвищеної прохідності з колісною формулою 4×4. Його створили конструктори Горьківського автомобільного заводу. Повнопривідна безкапотна радянська вантажівка прославилася високою прохідністю й невимогливістю. Вона стала наймасовішим повнопривідним вантажним автомобілем Радянської армії протягом 1960-1990 років. У народі його прозвали шишига, шишарик.
Коментарі
1