четвер, 01 вересня 2016 11:38

Головний образ осені — природний французький шарм
9

Фото: vogue.ua

Французький брендів Sonia Rykiel об'єднався з косметичним гігантом Lancome для створення сумісної колекції макіяжу. Головний образ осені — природний французький шарм.

Загальновідомо, що француженки не люблять фарбуватися багато. Тому колекція складається тільки з найнеобхідніших речей - палетки тіней, олівця для губ, рум'ян.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Крістен Стюарт постала в осінніх образах макіяжу Chanel

Окремий захват у шанувальників викликають упаковки, дизайн яких розробила креативний директор Sonia Rykiel Жюлі де Лебран. Білосніжні коробочки вона розфарбувала в іронічні малюнки, що відсилають до улюблених парижанами місцях - бульвару Сан-Жермен-Де-Пре, численним книжковим крамницям та невеликим кафе, розкиданих по всьому місту.

Зараз ви читаєте новину «Головний образ осені — природний французький шарм». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути